skipdaflip Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 weet iemand hier waar ik een gewone (niet gehackte) nokia/sagem dbox2 kan krijgen waar ik gewoon mee op de kabel kan? Ik kom ze alleen maar gehacked tegen, dus zou er ook ergens de niet gehackte gekocht moeten kunnen worden. Kan iemand mij hier mee helpen? Stuur maar een PM als je een adresje hebt. Greetz Skipdaflip
Gast Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 eh gehackt? Ze worden gewoon in Debug gezet en voorzien van een Linux besturingssysteem zodat ze meer functies hebben. De originele D-Box2 is voorzien van BetaResearch software en is alleen bedoelt voor Premiere, je hebt er dus niks aan om een originele ongewijzigde Dbox2 aan de kabel te hangen.
skipdaflip Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Geplaatst: 28 juni 2005 I know, maar daar gaat het juist om. Ik ben op zoek naar shop waar ik een gewone dbox kan kopen. Zonder de debug fix!
Unetwork Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Duitsland daar kan je met zo'n box en geldige kaart naar PW kijken.. kan trouwens ook met de door jouw vreemde woorden "gehackte" box! Je moet wel weten waarover je spreekt want debug is niet hacken! Je kan met elke box die in "debug" staat gewoon als orgineel gebruik maken van de kabel.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Tech Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Inderdaad, als je dan zo graag de originele software wilt gebruiken kan je die gewoon in de box laden. Het enige verschil tussen een, in debug staande box en een niet "gehackte" box, de mogelijkheid zelf een ander besturingssyteem op de box te zetten, de werking blijft gewoonweg hetzelfde. Pli Core Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen