Kilometervreter Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Hallo, Het is gelukt om sattracker te laden. Dit heeft zeker voordelen omdat er meer geheugenplaatsen beschikbaar zijn. Maar bij het laden van de kanalenlijst komt er Irdeto in te staan en is er dus geen beeld. Wat doe ik verkeerd of hoe pas ik het aan naar Seca? Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Con Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Je kunt overwegen om een aantal pidscans te doen. Ook is het overwegen waard om te kiezen voor SECA bij +, B enzovoort. Want zoals je weet wodt Irdeto 1 niet of nauwelijks nog ondersteund. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Kilometervreter Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Geplaatst: 30 juni 2005 Pidscans ? Dat zegt me niets eerlijk gezegd, maar ik ben reeds in bezit van een Seca-kaart en daarom snap ik niet dat het niet werkt Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Gast Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Druk eens op de + van je ab en dan de b en dan 1 en dan 1/2/3/4/5 (elke proberen) als het goed is krijg je bij de 0100 (seca ) beeld dit noemen ze pidscan (veranderen van codering)
Con Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Je kunt ook overwegen om even de "virtuele kaart" uit te zetten. Dan weet je in ieder geval zeker dat alles werkt. (ik dacht in menu 4 onderaan, "no") HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Kilometervreter Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Geplaatst: 3 juli 2005 Alles werkt nu naar behoren. Kan nu dus weer verder testen. Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen