Gast Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 lo mensen heb laatste gemini 2.0 geinstalled en werkt perfect, tot dat ik mijn var wil moven na mijn hd (heb 7000s) dus ik vink dat aan en dan zegt hij dat hij ff moet rebooten, en dat doet hij ook netjes, maar als ik dan weer kijk als hij opnieuw is opgestart dan staat het vinkje er wel maar mijn var dir is gewoon 70% vol en dus schrijft hij niks na de hd toe, iemand mischien een oplossing ? Hoor het
snappie Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 Ik zou een usbstick kopen ,is beter voor je harddisk .Nu start elke keer je hd op als hij de var aanspreekt.Met een usbstick heb je hier geen last van ________________________--- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Gast Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 oke zal ik dat ff doen, dus gewoon dan de var dir. moven na mijn usb stickie ?
Tonskidutch Geplaatst: 5 juli 2005 Geplaatst: 5 juli 2005 Xrage, dat is een methode zoals beschreven, een andere is dat je een multiboot draait op usb met het basis image in de flash en gemini op de stick (of zoals ik doe, het gemini image in de flash en gemini op de stick, gegarandeerd compatibel) maar inderdaad de harddisk telkens horen opspinnen bij diverse enigma acties is uiteindelijk erg vervelend in je dolby surround woonkamer. cheers Why Annie Lennox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen