dalton Geplaatst: 8 juli 2005 Geplaatst: 8 juli 2005 hoi zoals eerder hier besproken had ik en nog meer mensen last dat de dreambox door ons was uitgezet s.morgens gewoon weer aan stond . camx was de verdachte ? nu nog erger vanmorgen vond ik mijn dreambox weer aan en nu was er een erase uitgevoerd. de schotel stond geheel naar west toe. ik ben nu alles kwijt . nu wil ook dat dcc mijn ip nummer van mijn dreambox niet meer herkend . dus ik zit er lekker mee . ik weet niet hoe dit alles mogelijk is maar wees op je hoede . groetjes dalton Groetjes Jan
dalton Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Geplaatst: 8 juli 2005 dcc ziet weer de d.b ip nummer aangepast in de d.b gr jan Groetjes Jan
Tonskidutch Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 vreemde verhalen... is er al een update mbt tot dat verhaal? cheers The Next Day ft. Jamie Irrepressible Röyksopp, Jamie Irrepressible
Ron Geplaatst: 9 juli 2005 Geplaatst: 9 juli 2005 Zeer sterk verhaal. Hier gaat een slot op want eerst andere mensen waarschuwen en dan vervolgens laten blijken dat het gewoon om een gebruikersfout gaat, kan er bij mij niet in.
Aanbevolen berichten