Hout Geplaatst: 11 juli 2005 Geplaatst: 11 juli 2005 Als ik zap naar tps kanalen gaat alles goed mar als ik dan binnen tps een aantal keer gezapt heb loopt mijn DM500 vast. Ik gebruik gemini 2.0 en een DM500 met rotor. Als cam heb ik Newcam v.6.0 Cardspider en ook heb ik Scam_2.5 geprobeerd, beide met zelfde effect. Ik heb als settingslijst de laatste van Pet123. Verder heb ik geen plugins geïnstalleerd dus aan het geheugen zal het niet liggen. 63% bezet bij newcam en 83% als Scam erbijop staat. Ik had dit probleem ook al met oudere versies van Gemini. Iemand enig idee wat dit kan zijn en vooral hoe ik dit kan oplossen? DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2005 Geplaatst: 11 juli 2005 heb je de taal gewijzigd ? dus pid als voorkeur-taal cheers The Next Day ft. Jamie Irrepressible Röyksopp, Jamie Irrepressible
Hout Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb hem dan handmatig (gele knopje) wel gewijzigd naar engels ja. Ik zal een testen wat er gebeurt als ik dat niet doe. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Hout Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb net even gekeken en heb gezapt naar kanalen die ik nog niet eerder bekeken had en dus nog nooit op engels gezet had, hierbij loopt hij na een aantal keer zappen ook vast. Kan er dan trouwens nog wel met ftp en dreambox edit bij dan. Er is ook niet echt een logica in te ontdekken de ene keer na 2 keer zappen de andere keer na 12 keer. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2005 Geplaatst: 11 juli 2005 vooral het wisselen van de basis pid audio origineel naar optioneel is bij TPS vaak aanleiding tot hickups. basis is frans optioneel is origenele taal (engels bijvoorbeeld) eenmaal op basis (dus zonder voorkeur) kun je met een dm 500 beter zappen... als je dan de zender hebt stel je pas om op optioneel.. na afloop stel je weer op basis. let maar op en probeer het een avond of twee : je dm 500 zal minder vastlopen. (bijzaak is de ecm-override) cheers The Next Day ft. Jamie Irrepressible Röyksopp, Jamie Irrepressible
Hout Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Geplaatst: 11 juli 2005 Nou dat probeerde ik dus net en zonder de taal aan te passen liep hij toch net zo snel vast. Helaas. Ik zal eens een andere settingslijst proberen, misschien dat dat wat uitmaakt. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Tonskidutch Geplaatst: 11 juli 2005 Geplaatst: 11 juli 2005 dat is zeker een goed idee.. nu je het schrijft... moet ik toegeven die zenderlijst kan terdegen uitmaken en heb ik voor de dm 500 alleen maar een scan gedaan na de setup... en achteraf die ingescande zenderlijst helemaal manueel naar persoonlijk inzicht ingericht en geedit.. een zenderlijst die eerder op het internet te vinden was gaf ook die zap problemen en hangers. ik ben echter wel radikaal te werk gegaan en heb een factory reset gedaan... opdat alles weer origineel was. zappen gaat sindsdien weer prima ook op TPS met de dm 500 maar de TPS zenders zijn toch moeilijk, niet elke emu kan die cache goed legen.. en loopt vast camd3 is mijn advies naast eerder vermelde. cheers The Next Day ft. Jamie Irrepressible Röyksopp, Jamie Irrepressible
Hout Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Geplaatst: 11 juli 2005 Ok perfect, Met de settingslijst van CaptainPicard van vandaag werkt het zappen perfect zelfs met deEngelse taal als standaard. Als een idioot aan het zappen geweest en nog geen vastloper gehad. Nu maar afwachten of het zo blijft. Voor de duidelijkheid, ik had Pet123 settings daarmee liep mijn dm500 vast tijdens zappen op TPS en nu met de Captain Picard settins lijkt alles perfect. ThnX DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen