Rasta 87 Geplaatst: 12 juli 2005 Geplaatst: 12 juli 2005 Is het mogelijk om in de zaplijst van tuner 1 (draaibare schotel) aan te geven dat ik bepaalde zenders via tuner 2 (zeg maar prioriteit) wil kijken? Dit is namelijk handig omdat het zappen versnelt word als je wil zappen tussen 2 zenders op verschillende satelieten. Staat een zender op astra, dan pakt ie de vaste schotel (tuner 2 dus) staat de volgende zender in de zaplijst op bijv. hotbird dan pakt ie de draaibare (tuner 1) Nu draait de schotel dus niet als een gek heen en weer. Slimmerikken zullen opmerken dat je kan handmatig schakelen tussen de tuners en ook met de (1) toets op de a.b. kan de truk, maar ik vind dat omslachtig. Nog slimmere topfielders weten dat je dit met setedit van w.litzinger dit wèl kan aangeven maar mijn com poort op de topfield is opgeblazen vandaar mijn vraag kan je het aangeven rechtstreeks op de ontvanger? Patrick VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Wybo Geplaatst: 29 juli 2005 Geplaatst: 29 juli 2005 Als ik je vraag goed begrepen heb, kan je dat bereiken door de kanalen die je via tuner 2 wil bekijken uit de lijst van tuner 1 te halen. (Of kan je meer met Setedit dan ik dacht....?) Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Rasta 87 Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2005 je kan veel met setedit, maar ik niet omdat mijn com poort op de topfield niet werkt, opgeblazen toen ik hem aansloot zonder de topfield uit te zetten! VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
schans14 Geplaatst: 5 augustus 2005 Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik gebruik ook setedit maar je moet tuner1 en tuner2 apart inscannen. ik heb op tuner1 draaibare schotel met zoveel mogelijk satelieten ingescanned, behalve astra1 astra2 en hotbird. op tuner 2 zit mijn vast schotel met astra1 astra2 en hotbird. op die manier zapt alles veel sneller omdat je astra 1 astra2 en hotbird wordt uitgesloten van de draaibare schotel. je kunt helaas niet alles inscannen en dan prioriteit aan de 1e of 2 e tuner geven. schans14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
Rasta 87 Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2005 kijk, dat is nou de tip waar ik op zat te wachten, gewoon apart inscannen per tuner, dat ik daar nou niet zelf op gekomen was. Alleen als je nu wil opnemen en kijken naar een andere zender tegelijk (op astra?) VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen