Ga naar inhoud


5400 blokt/blauwe scherm of wordt zwart


Gast

Aanbevolen berichten

Wij hebben nu al een paar dagen dat onze Hummy 5400 met orginele seca 2 kaart met MM modul, en Emu kaart niet goed meer werkt, ik krijg om de paar minuten het blauwe schermpje van oeps! van Josje of blokkerig beeld en valt het beeld helemaal zwart!! de module gaat weer innitaliseren en dan hebben wij weer even beeld, alle connectoren nagekeken de signaalbalk staat op 75% en loopt af en toe een paar milimeter weg, op de zelfde schotel met een Dual LnB heb ik een Pace 600 met orginele Irdeto 2 kaart draaien en die doet het prima!!

Wie weet waar ik nog kan kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@bentestkees, ik zou zeggen neem de coaxkabel van de Pace 600 en sluit deze eens aan op de Humax. Bekijk het dan nog eens. Het zou goed kunnen dat 1 gedeelte van je double lnb defect is. Er kunnen zelfs defecten optreden tussen horizontaal en verticaal, dit wil zeggen dat het horizontale geddelte defect kan zijn of het verticale. Soms komt het zelfs voor dat een lnb ,dan goed werkt, dan weer slecht, waardoor jou genoemd probleem ook wel eens voorkomt. Dus probeer de coax van je pace op je humax.

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hot,

ik had de kabel van de Hummy al aan een andere schotel/LNB van mijn Pioneer aangesloten

maar het probleem was niet opgelost, de Hummy werkt wel goed op de kanalen van Hotbird !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Veel bekeken maar nog geen oplossing, het is verschrikkelijk om de paar minuten stopt hij er mee en start na een paar seconde weer op, het regent nu pijpen stelen dus ik kan niet op het dak, als het regent heb ik helemaal geen beeld, ondanks wij toch een goed signaal hebben, ik ga nu een andere ontvanger aan sluiten kijken of die het beter werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet!! met of zonder funkaart! het systeem heeft maanden goed gedraaid zonder enkel probeem wat de rede is weet ik nog niet, maar met de emu en de irdeto 2 kaart werkt het TOP.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit probleem heb ik hier ook met een mr module en seca2 kaart heb al eem aantal maal firmware opnieuw erin gezet en aangepaste pmc file geplaatst

eenmaal is het mij gelukt om hem goed werkent te krijgen

heb ook de volgorde van hoe het moet aangehouden maar nog geen succes

en diseq 1.2 motor Devicename: spark7162 Enigma Version: 2012-03-17 Image Version: Aug 9 2012 16:13:43 Frontprozessor Version: V0 Webinterface Version: 1.7.1

 

Cisco 8485 pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...