Ga naar inhoud

op vakantie met mijn 7000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Misschien rara vraag maar...

Ik heb al een tijdje mijn dreambox7000 en gebruik de thuis i.c.m. internet.

Nu ga ik op vakantie en wil hem eigenlijk wel meenemen en dan de Nederlandse zenders ontvangen.

Nu heb ik geen kaart maar gebruik .... en heb geen internet daar dus zal een softcam moeten draaien en vraag mij af nu het een en ander verandert is met Nederlandse zenders of dat nog werkt en met welke cam.

En kan ik anders een originele canaldigitaal in mijn 700 gebruiken ? ivm de nieuwe kaarten?

Vast bedankt

Ronald

Geplaatst:

NL kan je alleen nog kijken met een originele Seca (of irdeto-2) kaart. Andere mogelijkheden zijn er niet (behalve jouw illegale manier dan).

Kijk ook maar eens in het forum van Seca en irdeto, daar vind je verder alles.

En je kaart werkt perfect in de Dreambox, met alle emu's geen probleem. Soms alleen ff goed instellen.

Suc6 en fijne vakantie!

P.S. als je een Seca kaart gaat halen, laat hem dan door de dealer activeren, scheelt je een heleboel ergenis, en ja kan meteen kijken.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Nederlandse zenders werken niet met softcam zonder geldige CD kaart (of ben ik nu naief...)

Geplaatst:

Oke kaartje halen dus, bedankt voor de snelle reactie.

En nee ik denk niet dat naief ben ik heb gewoon al een jaar niets aan mij 700 gedaan omdat hij perfect alles doet, en de hele seco/irdeto in aan mij voorbij gegaan.

Groet,

Ronald

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.