Ga naar inhoud

TuxText 1.88 uitgebracht [Plugins]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is 'n nieuwe versie van TuxText; versie 1.88

Release notes

Level 2.5 support.

Browsing with colored buttons bug fixed.

FTP the files like in the structure of the RAR-file & CHMOD to 755.

tuxtext1.88.rar

Geplaatst:

Werkt niet krijg deze melding libtuxtxt.so.0 en deze ligt in de image.

Geplaatst:

Vanaf 1.87 of 1.88 is tuxtxt afhankelijk van libtuxtxt, omdat deze nieuwe versies op de achtergrond pagina's inlezen. Daarvoor is wel een recente enigma nodig (cvs van 12 of 13 juli voldoet, dacht ik). Gebruik je nog een oudere versie, dan kun je deze tuxtxt dus niet gebruiken.

Overigens is tuxtxt al aan versie 1.90....

- Ruud

Geplaatst:

Kan heel goed kloppen, ik heb nog eens nagekeken vanaf welke versie mijn verhaal opgaat: is inderdaad vanaf versie 1.88, van 13 juli.

- Ruud

Geplaatst:
Citaat:
TuxText 1.87 werkt overigens perfect in de Hydra Beta4, en met alle features van Level 2.5

Idd, 1.87 werkt bij mij ook goed, moest eerst 1.88 eruit slopen 1.87 naar binnen gehaald en een restart was nodig om m weer aan de praat krijgen.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

1.87 staat inderdaad nog als meest recente versie op m'n homepage. De huidige versie is 1.90, maar sindsdien zijn alleen maar wat cosmetische bugs opgelost. Niet de moeite om een nieuwe versie te installeren.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Heb ik nog niet meegemaakt. Je zou eens kunnen proberen het font te vervangen door een van de fonts die bij nieuwere of oudere versies worden geleverd. Een andere optie is om in de config truetype uit of aan te zetten. Ik meen tenminste dat daarvoor een optie in de config file bestaat...

- Ruud

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen