Ga naar inhoud


Ervaringen met een Hiteker SAT 620


dunhans

Aanbevolen berichten

Bij een winkel waar ze niet gek zijn, staat een satellietontvanger te koop voor iets meer dan €200,- Het betreft een Hiteker SAT 620. Ik wil graag ervaringen over dit apparaat wat betreft werking met een SECA2 kaart van Canaal Digitaal om de NL zenders te ontvangen. En de opname's die je ermee kan maken op de 40 GB hardisk. Wie wil me hierover berichten? Ik kon niks vinden met de zoek-functie. Groeten Hans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je tip! Heb die testen gelezen, maar kon er niet zwart op wit uithalen of mijn SECA2 kaart van Canaal Digitaal er gelijk in werkt? Als ik dat weet, weet ik voldoende en kan dit topic weer dicht. Groeten Hans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft een ingebouwde UCAS, daarmee moet het lukken en anders kan je altijd nog een Aston 1.05 CI aanschaffen.

Je kan zeker niet zo makkelijk met je Seca2 kaartje naar die dealer? Duitsland?

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, gewoon in Nederland. Maar ik vind het niet leuk om de ontvanger terug naar de winkel te brengen als die niet werkt met mijn Seca2 kaart. Ook de aanschaf van een Aston CI kost weer wat euro's. Vandaar mijn vraag........

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in het menu van de ontvanger kijkt en je kan zien dat de kaartlezer UCAS V3.0 of V3.1 heeft. Dan gaat het prima, of je vraagt of de dealer de kaart activeert in de Hiteker SAT 620, dan weet je zeker dat het werkt.

Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hans,

Ik gebruik al ruim een half jaar de Hiteker Sat620 en ben er zeer tevreden over. Hier heb ik echter wel het nodige voor moeten doen:

De Sat 620 is een ripp-off van de Premium 7100PGU (alles wat je hierover kunt vinden is toepasbaar op de Sat620.

Als eerste heb ik de Premium software (nu versie 1.60) geinstalleerd. Grafisch minder mooi dan die van Hiteker maar wel veel functioneler. Daarna de voeding aangepast. Twee condensatoren verzwaard. Als dit niet gebeurt is het apparaat over enige tijd definitief naar de vaantjes. Veel leveranciers (althans van Premium) doen dit reeds op voorhand. Daarna een CAM aangeschaft omdat de smartcard in de embedded reader wel goed werkte maar problemen geeft bij het opnemen. Zonder CAM is de ontvanger te gevoelig voor pulsen die door canal-digitaal worden verzonden (card updates) waardoor de PVR op willekeurige momenten er mee kapt.

Kost wat moeite maar ik ben nu wel 100% tevreden.

PS: ik kocht mijn SAT-620 een half jaar geleden voor € 340,-, € 200,- lijkt me dus een koopje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Berry, voor je reactie op mijn oproep. Ik weet nu dat de Hiteker echt niets voor mij is. Ik ben meer voor Plug and Play ontvangers. Heb nu een orginele philips 2210 en een oude 7072 met aangepaste firmware. De 2210 gebruik ik op mijn slaapkamer-tv, werkt goed, maar de firmware is oersaai. De 7072 geeft veel info in beeld bij het zappen, maar loopt nogal eens vast. Ik blijf voorlopig nog maar mijn 2 philipsen gebruiken.Je woont dicht bij mij, dus als je bij de m#*&$markt komt moet je maar eens kijken naar de prijs. Nogmaals bedankt en groeten van Hans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...