Jürgen Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Naast een Topfield met Seca2 card gebruik ik ook nog een Nokia Mediamaster 9500 met DVB200 v1.8.5 van 16 febr. 2000 en één Irdeto-2 card. Voordat de upgrade heeft plaatsgevonden van Irdeto-1 naar 2 heb ik mij nooit druk gemaakt om het al dan niet op tijd verkrijgen van een C+ abonnementspuls want volgens mij was dat toen nog niet actueel. Ik vraag mij nu echter af, of op de Irdeto-2 card wel een C+ abonnementspuls van toepassing is en zo ja zou ik graag willen weten of ik de verloopdatum in de huidige door mij gebruikte DVB200 versie kan opvragen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
lock Geplaatst: 2 augustus 2005 Geplaatst: 2 augustus 2005 Nee,kan je niet zien, Irdeto2 werkt niet met tijdgebonden updates zoals Seca2. Zolang je beeld hebt is dus alles in orde, regelmatig je Nokia aanzetten of op standby laten staan is het beste. "That's another fine mess you've got me into"
sathopper Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Indien geen beeld meer even kaartnummer op de C+ site invoeren dan binnen enkele seconden weer beeld. I.v.m. de vakantie dit hier 2 x moeten uitvoeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen