Gast Geplaatst: 3 augustus 2005 Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik heb mijn oude nokia9500 weer afgestoft en aangesloten. Het probleem is dat hij na een paar minuten vanzelf op standbye gaat. Er zijn geen infaroodsignalen van andere zenders in de buurt. Ik heb hem gereset door de 3 knoppen in te drukken aan de voorkant. Hij draait met DVB2000 beta8 Iemand enig idee. Ik heb in deze nokia de tuner vervangen. De nieuwe tuner doet het gewoon maar ziet er wel anders uit. Ik moest een ander gat maken om de aansluiting van de lnb door het chassis heen te kunnen voeren. Heeeft dat standby misschien iets te maken met die andere tuner?
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 hi => check your remote either bad batteries or all together bad remote just remove the batteries and try again common fault bj.
trust Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Citaat: hi => check your remote either bad batteries or all together bad remote just remove the batteries and try again common fault bj. dit verhaal ken ik wel van de Humax , als de batt. van de AB bijna leeg waren , kon het inderdaad gebeuren dat de ontvanger spontaan op STB ging . Met de Nokia heb ik dat verschijnsel nog nooit meegemaakt . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
lock Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Maar als het waar is, is het belangrijke informatie. Al geprobeerd Alan? "That's another fine mess you've got me into"
Gast Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Nee heren dat is niet de oorzaak. Ik vrees dat ik het in de voeding moet gaan zoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen