Ga naar inhoud


Beginner zoekt info


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben wel heel erg nieuw op dit gebied maar heb wel een phoenix progr.heb C+ reeds geaktiveerd en adult x.,werkt goed met<BR>blokker,Zijn er nog meer prog. te ontv. met mijn irdeto card?of moet ik dan met een andere card werken?hoe kom ik daar aan?<BR>kan je zelf een card maken? zijn dat die wafercard en goldcards waar jullie het over hebben?zo ja welke moet je dan hebben,en wat moet ik aanschaffen om het te proggemeren?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wally,<P>vertel eerst eens met welke kaart je nu werkt ?<BR>Er kunnen der waarschijnlijk nog wat bij op je kaart!<P>De hardware is al in orde.<BR>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Wally,<P>Jij bent blijkbaar net zo nieuw als ik.<BR>toch heb ik een paar vragen aan je.<BR>Welk programma gebruik jij bij je phoenix programmer, en wat versta jij onder de blokker voor adult x. Ik heb een seca ontvanger.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satdigital,Ik werk gewoon met een orginele Multichoice irdeto card die mee-<BR>geleverd werd toen ik mijn galaxis 500ird<BR>kocht,ik ben in het bezit van een phoenix<BR>van willem en een blocker voor 2 cards.<BR>Moet ik nu een dl20 prog. aanschaffen met<BR>wafercard of coldcard om een 2e card te maken<BR>kun je een copie maken van je orginele card?<BR>Alvast bedank voor je reactie Satdigital.<BR>Ik wil graag meer ontdekken wat mogelijk is<BR>Groeten van Wally.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo rene998 <BR>hier een reactie van wally<BR>Ik gebruik Card devil om C+ en Adult aan te<BR>zetten,en ik gebruik een blocker omdat anders<BR>om de zoveel dagen C+ en Adult word uitgezet.<BR>Ik heb alleen geen SECA maar IRDETO.<BR>Card devil werkt goed!<P>groetjes van WAlly<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wally,<P>zoals in het voorgaande bericht wordt gezegd carddevil werkt goed. Samen met je phoenixprg kan je ook cardwizard gebruiken.<P>Voor de soft kijk je maar eens in de links.<BR>Voor de zekerheid ben je best met een copy of maak een pic kaartje. Ik raad je aan eens wat postings te lezen in irdeto topics.<BR>Je moet geen extra prg kopen hoor.<BR>rgds<BR>Satdigital<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik vind de gold card het beste let op er is nogal een verschil!! Bij sommige programs moet je een jdm programmer hebben.<BR>Ik gebruik phoenix soft en piccard 2.1 en cardmagic de prof version<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo satdigital<BR>Wat ik vragen wil moet ik een wafer card kopen zodat ik mijn irdeto card kan copieren?<BR>zo ja,kan ik dan gewoon alles zien via de wafercard en de orginele eruit laten?<P>Mijn phoenix prog. is nog een oude dus daar <BR>kan ik geen pic 16f84 mee programeren!<BR>Ik denk erover om een dl20 bij willem tekopen<BR>want de 16f84 die op mijn blocker zit daarvan<BR>werkt de software ook niet goed. gr wally !!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo galle<BR>Ik heb dus een GOLDCARD nodig en een dl20<BR>om een coldcard te programmeren,of kan dat met mijn oude phoenix programmer?<BR>phoenix soft en piccard 2.1 en cardmagic kan ik gewoon hier downloaden ??<BR>het is mij nog niet helemaal duidelijk het<BR>verschil tussen een wafer of goldcard.<BR>en wanneer heb je een pic16f84 programmer<BR>nodig.<P>Bedankt voor je reactie GALLE gr. WALLY<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wally,<P>hoeft niet, zoals ik zei kan je dit ook doen met een pic kaartje. Een pcb met 16F84 en een 24C16 erop. Gezien je pas begonnen bent is het toch veiliger om te spelen met een copy'tje !<BR>Wat betreft die oude versie van phoen.. daar kan ik niet over meespreken. normaal gezien moet dat lukken met zo'n phoenixprg voor die 16F84. <BR>Kijk nu ook eens naar andere berichten onder diversen/blokkers,programmers, pic...en Irdeto....<BR>Als je die leest ben je al voor 80% geholpen.<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wafer = Wafel...<BR>Het verschil zit hem altijd ergens.<BR>Hangt er vanaf welke pic die wafer bevat.<BR>Je kan Wafercards kopen met enkel een 16F84 of een andere met 16F84 en 24C16.<BR>Je kan de 16F84 prg met de phoenix en de 24c16 ook. Kijk maar eens rond naar de andere topics. Deze vragen worden er om de haverklap gepubliceerd met hun antwoorden.<P>Print wat topics uit, lees ze aandachtig en je zal gauw ondervinden dat het niet moeilijk is.<P>rgds<BR>Satdigital<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen hoe je in vredes naam de blocker sofware op mijn piccard zet<BR>(multichoice) welke sofware gebruiken jullie hiervoor?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

even ingrijpen hier anders gaat het fout ;-)<BR>1 de pic 16f84 program meer je met een voor het programmeren van de pic 16f84 geschikte programmer dat kan dus met een de dl 20 of vp2 combie van willem.<P>2 de eeprom kan je dus proggen met<BR>de phoenix programmer op 3.5 mhz of een andere programmer die geschikt is om de 24lc16 te proggen.<P>let op dat er dus ook programmers zijn die beide kunnen. die dus ook geschikt zijn voor het bewerken van een orginele kaart<BR>(ben je een beginner ga dan voor deze) <P><BR>ps: en laten we nu voor het gemak de groep kaarten waar het over gaat nu eens wafers noemen<BR>daarin onderverdeeld <BR>1. de goldwafer <BR>ziet eruit al een smartkaart . <BR>en hierop zit dus een 16f84 en een 24lc16<P>2 de pic card (ook wel mm2 kaart genoemd)<BR>met ook hierop de 16f84 en 24lc16<BR>deze zijn dan op de printplaat geplaatst <P><BR>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt mij allemaal wat duidelijker.<BR>Zou je mij nog kunnen vertellen welk program-<BR>ma en welk filetje ik nodig heb om mijn orgi-<BR>nele irdeto card van multichoice te copieeren<BR>dan ben ik van mening dat het mij verder wel lukt om hem te programeren.<BR>Ooh ja, jij had nog in een eerder bericht<BR>gezegt dat ik meerdere kanalen op mijn kaart<BR>erbij kon zetten, welke zijn dat ???<BR>Bij deze alvast harstikke bedankt.<BR>Groeten van Wally...<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als beginner zou ik er nog niets eens over na durfen denken om een org. kaartje te kopieren. cq clonen. en ga je hier dus ook niet verder over inlichten. <BR>of het zou moeten wezen om een kapot kaartje te repareren. kijk eens rond op de andere boarden ( de duitse (zie links) en begin eens telezen in de wat oudere postings daar over de CRD`s<BR>het zal je gauw duidelijk worden wat en hoe je 1 orginele kaart kan bewerken.<BR>Natuurlijk zijn er nu proggies die een crd voor je inelkaar kunnen zetten als je er een plainkey invult. maar neem van mij aan .<BR>probeer het eerst een het geheim van de crd`s te ontraadselen. en ga niet zomaar van een program uit. dat het voor je doet. <BR>1 foutje . en je hebt dat clone/repair script nodig.<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...