Ga naar inhoud


Beginner zoekt info


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Djazzie en Tech.<P>Het is mij duidelijk geworden!<BR>ik ga ermee aan de slag,en lees het Forum door,mocht ik hier en daar mischien <BR>vast lopen dan weet ik waar ik mijn vragen<BR>kan stellen.<BR>Tot zover bedankt voor de beantwoorde vragen.<P>Groeten van Wally.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Trouwens , ik wil iedereen bedanken via<BR>dit bericht, die op een van mijn vragen<BR>geantwoord heeft.<P>Groeten van Wally.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als aanvulling wil ik nog zeggen dat het clonen voor originele kaarten geldt , dus niet om een piccard (printje met 24c16 en 16F84) of een goldcard (plastic card met daarin dezelfde hardware)zodanig te proggen dat de pic een copie van de originele kaart zou worden. Zij emuleren alleen , dus doen een echte smartcard na.<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje aub,ik heb een nokia 9200 +ned kaart<BR>die heb ik gekregen met 4 op 1 software.<BR>nova zou er bij zitten maar doet het niet <BR>d+ [telepiue]heb ik die palco kanalen niet <BR>van[ppv]maar c+en premw doen het prima.<BR>en ik heb nu een phoenix progr gekocht.<BR>kan ik die software krijgen[4op1]of is het iets anders?ik weet niet hoe het moet??<BR>ik heb de links afgezocht maar niks.<BR>wie heeft de antworden voor mij,REMCO.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by REPORTER:<BR><B>vraagje aub,ik heb een nokia 9200 +ned kaart<BR>die heb ik gekregen met 4 op 1 software.<BR>nova zou er bij zitten maar doet het niet <BR>d+ [telepiue]heb ik die palco kanalen niet <BR>van[ppv]maar c+en premw doen het prima.<BR>en ik heb nu een phoenix progr gekocht.<BR>kan ik die software krijgen[4op1]of is het iets anders?ik weet niet hoe het moet??<BR>ik heb de links afgezocht maar niks.<BR>wie heeft de antworden voor mij,REMCO.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>4in1crd <P>De providers als Stream,Nova Hellas,Telepuie,Pinkplus en Sct veranderen de keys regelmatig<P>de kans is heel groot als je niuewe keys vind dat het niet werkt(soms gaat keys verandering elke 5 minute)<P>de enige providers die nog steeds de keys heel goed bewaard hebben zijn C+ NL(key 02) en Pworld(key11), daarom werkt C+en Pworld nog steeds bij jouw.<P>en PALCO (D+) is alleen te zien op(SECA)<P>De enige methode kwa keys update is Goldwaferkaart aanschaffen(kost niet meer dan 60,-)<P>en je hebt nog programmer nodig als VP-2 of ludipipo ,...(de kunnen allemaal PIC16f84 en 24c16 programmeren)<P>Suc6<P><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pic16f84 = boven<BR>Eeprom24c16 = onderen <P>Suc6<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik de vp2 programmer voor me houdt met de cardreader naar rechts moeten dan de schakelaars allemaal naar onderen of boven staan als ik een 16f84 voor seca wil programmeren?<BR>john<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...