Gast Geplaatst: 6 augustus 2005 Geplaatst: 6 augustus 2005 Heeft iemand ervaring met de melding "ongeldige common-interface" op de humax 5400? Ik heb een orginele ci van can+ plus een geldig abonnement, maar zodra ik de ci erin doe blijft de reciever alsmaar zoeken (trouwens op beide sloten)
MR_B Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 HAd laatst hetzelfde probleem hier met een hummie van een vriend met nieuwe module. Later bleek gewoon dat de module RIP was. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Bigfoot Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 Kun je hem in een andere receiver testen?
marcelitalia Geplaatst: 8 augustus 2005 Geplaatst: 8 augustus 2005 omruilen voor een aston 1.05 .want die orignele modules van canaldigitaal werken zeer slecht op een humax 5400 .
Frans B Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Daar ben ik ook achter. Steeds maar de melding "initialiseren" of helemaal geen herkenning van de module. Af en toe werkt het maar. Met andere decoders heb ik geen problemen. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 probeer eens: menu-toh-config-display ci window op of te zetten gr. clim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen