fdm Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 Hallo, Ik werk met een Dreambox 7020 met HD 120Gb, Gemini 2.10. Ik kon tot voorkort alles op de harde schijf opnemen, maar sinds een paar dagen lukt dit niet meer bij TPS. De films blijken gescrambled te worden . Is dit een bekend probleem of komt dit alleen bij mij voor? Ik wilde zoal een paar films van Multivision opnemen. De opname lijkt goed te verlopen, maar als ik ze afspeel, blokkeert hij. Bij andere zenders lukt dit wel. Wie kan mij info geven? Alvast bedankt. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Ome Merde Geplaatst: 9 augustus 2005 Geplaatst: 9 augustus 2005 welke emu ? probeer eens een andere emu, wat gebeurd er dan ? merDe deze ruimte is te huur
fdm Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2005 Ok, ik heb nu een Hydra image erop staan en het probleem is verholpen. Ik zal binnenkort weer proberen met de Gemini 2.10, gewoon om te weten... Bedankt voor jouw hulp! Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 Heeft niets met image te maken, je gebruikte waarschijnlijk newcamd of mgcamd. Telkens de film begint op Multivision springt hij op zwart et moet je zappen. Ik denk dat camd3 dit niet heeft.
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2005 Geplaatst: 12 augustus 2005 als je der last van hebt probeer eens het volgende.. stel je emu in kies menu / setup / settings / common interface kies daar module can handle two services en klik op reset (niet init maar reset) je ziet dat ie module found aangeeft klaar, en opnemen maar. let wel, dit werkt enkel bij EEN cam voor ALLE zenders, daar bij het switchen van de cam door stickies of hoe men dat noemt, meteen weer de setting verloren gaan. cheers zie OSD shot Twilight Zone Golden Earing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen