Ga naar inhoud


WEB browser voor DreamBox in aantocht.


cellie

Aanbevolen berichten

Onze duitse vriend en DM supporter pur sang Seddi heeft weer een nieuw project op de rails gezet. Op dit moment is de ontwikkeling van de C64 emu naar een iets lager pitje gedraaid en heeft Seddi zich gestort op de ontwikkeling van een WEB browser voor alle Dreamboxen.

 

De browser is een portering van Konqueror/Embedded en bevind zich op dit moment in een van de laatste stadia voor er een beta word uitgebracht.

 

Meer informatie over deze nieuwe DM toepassing is te vinden op het IHAD forum.

 

-Update: Seddi heeft beloofd deze week nog een beta af te leveren. Als het goed is is USB muis en KB ondersteuning dan iig. geimplementeerd.

 

Screenshot:

 

kde.jpg

Assumption is the mother of all fuckups

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Scoot & KingOtto15

Gemini ondersteund al een aantal versies gewoon een USB keyboard. (en USB HUB en joystick)

Ik werk hier zelf met een MS USB natural KB met ingebouwde USB HUB, dit werkt gewoon goed.(hier en daar een bugje)

 

@mauce

Er is sprake van iig ssl en JS ondersteuning. Java VM is geen kattepis, maar daar word ook onderzoek naar gedaan. De tijd zal het leren.

Assumption is the mother of all fuckups

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De thread op IHAD vind je HIER

 

Misschien is het goed om een berichtje op IHAD achter te laten met een bedankje/bemoediging.

Dat zal hem alleen maar motiveren, ik heb het reeds gedaan.

 

Voor mij zou persoonlijk dir de mooiste plugin worden (mits SSL en java werken).

 

Nog een screenshot [afbeelding]http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/attachment.php?attachmentid=9977&sid=[/afbeelding]

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het dan ook mogelijk zijn om een usb hub met usb pen , keyboard , muis aan te sluiten?

 

Nu is mijn usb poort bezet door een usb pen...

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
zou het dan ook mogelijk zijn om een usb hub met usb pen , keyboard , muis aan te sluiten?

Nu is mijn usb poort bezet door een usb pen...


Ik zou dan wel een actieve USB hub kopen, dus eentje met een eigen voeding. Anders kan je rare resultaten krijgen tijdens het testen van bovenstaande opstelling...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...