Tweak Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik krijg Girder Client niet werkend error over libstdc5 ik meen dat ik 6 erin zag staan iemand een idee hoe ik dit probleem verhelp heb de image van Gemini erop
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Er is een versie probleem tussen de image waar de plugin voor gebouwd is en de image die je draait. Ik heb zelf geen ervaring met jouw image, maar probeer eens een nieuwere of oudere versie van de plugin de downloaden.
Tweak Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2005 mijn image zit op libstdc 6 dus hij zal wel nieuwer zijn dan de plugin enig idee waar ik een nieuwere zou kunnen vinden? ( de plugin )
Gast Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Kan je hem vanuit de Gemini niet met de blauwe knop downloaden? Ik zelf gebruik Hydra Phoenix en zie daar (onder de gele knop) meestal verschillende versies van plugins staan.
Tweak Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2005 Dit is een dreambox dm500 ... en ik kan uit dat lijstje ook niet veel kiezen.
Tonskidutch Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 Tweak, als je de laatste geminimanager neemt met fix.. dan kun je basis plugins erin pompen maar ook eigen addons met tarbal.. cheers Twilight Zone Golden Earing
Tweak Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2005 Waar vind ik die dan ergens en dan werkt die client gewoon of moet ik dan nog iets extra's doen
Tonskidutch Geplaatst: 15 augustus 2005 Geplaatst: 15 augustus 2005 girder für Gemini bis Version 1.03 bij gemini team database.. 8 Mb dus op jouw dm 500 staat? (image versie?) cheers Twilight Zone Golden Earing
Tweak Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2005 http://members.home.nl/fastlemmy/ de nieuwste heb ik...