Ga naar inhoud

Zender Talpa toevoegen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heren en dames,

Mijn buurvrouw heeft een Pace DVR 500 met een basis abonnement. Als het goed is zou zij Talpa moeten kunnen ontvangen. Nu heb ik in het menu gekeken, maar de ontvanger ziet niet meer dan 25 zenders. Zij heeft bijvoorbeeld wel de nederlandse Eurosport en Discovery, maar niet Talpa of MTV. Voor mijn gevoel moet de Pace ook meer dan 25 zenders kunnen ontvangen. Wat doe ik verkeerd?

Geplaatst:

Talpa en Nickelodeon zitten (nog) niet in het Irdeto pakket en de Pace is een pure Irdeto ontvanger .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Hoe zit het dan met die 25 zenders die hij kan tonen. Worden dat er vanzelf meer dan. MTV zou ze toch moeten kunnen ontvangen?

Geplaatst:

Als je de Pace opnieuw opstart , laad hij via de home-transponder alle CD kanalen in die je (mits je er een abo voor hebt) kunt ontvangen .

En helaas MTV staat daar niet bij .

Kijk maar eens hier http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal.html

dan kun je zien welke kanalen in Ird. 2 zijn .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp, kan ik met mijn Canal Digitaal kaartje MTV NL niet ontvangen op de Hornet.

Neem aan dat je dan MTV Europe moet hebben, die is bij mij dood.

Of is daar een andere oplossing voor?

Geplaatst:

Je buurvrouw zou vanaf 1 september Talpa / Nickelodeon moeten kunnen ontvangen, dan beginnen ze met het uitzenden van die zender in Irdeto2.

Heeft ze nu nog niet Nicklelodeon in haar kanalenlijst staan? Dat is nl. de zender waar s,avonds Talpa op wordt uitgezonden.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Het rare is dat ze er wel voor betaalt. Ze kan Talpa, Nickleodeon of MTV niet ontvangen.

Geplaatst:

Nee, ze betaalt voor de te ontvangen kanalen in het Basispakket die met een Irdeto2 kaartje zijn te ontvangen en dat zijn er minder dan met Seca2.

Als ze het volledige Basispakket wil,moet ze een Seca ontvanger met een Seca2 kaartje kopen.

"That's another fine mess you've got me into"

• 4 weken later...
Geplaatst:

Als buurvrouw basisabbo'tje heeft zou het vanaf vandaag 13-9 2005 moeten lukken.

Trek anders even de stekker uit de pace, doe hem er weer in...ff wachten, download lijst, (hij start daarna opnieuw op) en wacht even tot het ding weer in de stand-by stand staat (1 liggend groen streepje op display, niet draaiend)

of tot je weer een kanaalnr. ziet. Ga dan naar menu..>kanalen>kanalen sorteren en je zal nickelodeon aantreffen , (bij mijn Pace op 24 voor 25. versatel)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het is inmiddels gelukt. De zender heeft zichzelf toegevoegd tijdens het opnieuw opstarten.

Bedankt voor de antwoorden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen