-Neo- Geplaatst: 16 augustus 2005 Geplaatst: 16 augustus 2005 Weet iemand in welke file je de configuratie van de CIFS mounts kunt vinden? Ik heb namelijk een share met een spatie erin en dat werkt niet met het copnfigureren via de dreambox zelf.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik dacht in een file genaamd mount.conf. Weet ff niet waar ie staat dus probeer ff met 'find / -name mount.conf' vanaf de prompt op je db
Barabas Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Citaat: Weet iemand in welke file je de configuratie van de CIFS mounts kunt vinden? Ik heb namelijk een share met een spatie erin en dat werkt niet met het copnfigureren via de dreambox zelf. Staan in /var/tuxbox/config/enigma/config Dat zeg ik... lezen!
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Bij Gemini.. bij andere images???????????????????????????????????????? maar een spatie weghalen uit het menu mount onder expert instellingen - communication - mount is toch simpel? cheers Twilight Zone Golden Earing
-Neo- Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2005 Nee, het is andersom; mijn mount bevat een spatie. Hij moet dus toegevoegd worden. Ik heb overigens zowel in de file "config" als de file "mount.conf" wijzigingingen aangebracht maar dat werk niet.
rongogo Geplaatst: 18 augustus 2005 Geplaatst: 18 augustus 2005 kijk eens in je webinterface, onder config ---> mount config. grtz rongogo
-Neo- Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2005 Heb ik gedaan. In het menu toevoegen en verwijderen werkt niet goed. Op een of andere manier wil het alleen via de DB zelf. Ik draai overigen rudream.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen