TheLastHero Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik bezit de 5510 PVR nu 1 week en ben er erg te spreken over. Via dit forum en zelf veel proberen ontdek ik veel van deze sat.ontvanger. Het enige wat ik nog niet kan ontdekken is hoe ik makkelijk van tuner 2 naar tuner 1 en v.v. kan schakelen. De enige manier die ik tot nu toe ken is via het menu naar installatie en dan zenders zoeken en dan maar daar aangeven dat ik weer de aenders via tuner 1 wil zien. Is er niet een mogelijkheid dat ik gewoon op een 1 toets of een toesten combinatie kan drukken om dit probleem te versnellen? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Rayman Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb geen 5510, maar een 5000, maar misschien werkt het wel hetzelfde. Als je met OK naar de zenderlijst gaat, kun je met de rode toets op de afstandsbediening wisselen tussen tuner 1 of tuner 2. Groeten,
TheLastHero Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2005 Ga het vanmiddag meteen ff proberen, thnx. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Bink Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 En als je met de zenderlijst in beeld even op "blauw" drukt, krijg je een kort help-schermpje, waarin de functie van de kleurtoetsen beschreven is. Je ziet dan dat het heeeel gebruikersvriendelijk is. Maar waarom zou je wisselen van tuner? Als je in de zenderlijst (effe op blauw drukken dus, zoals gezegd) in de opties hem op "ALL TUNER" hebt staan, hoef je helemaal niet te wisselen. Dat doet de Topfield zelf wel, indien nodig. Bink.
TheLastHero Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb mijn tuner 2 als zijnde doorgelusd staan. Dus als tuner 1 op zender 1 staat kan ik heeeeeel veeeel zenders niet zien omdat hij bij tuner 1 op een andere transponder staat gericht, vandaar. Dus ik wil daarom weer makkelijk naar tuner 1 kunnen schakelen. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Jürgen Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Citaat: Ik heb geen 5510, maar een 5000, maar misschien werkt het wel hetzelfde. Als je met OK naar de zenderlijst gaat, kun je met de rode toets op de afstandsbediening wisselen tussen tuner 1 of tuner 2. Groeten, Op de 5510 functioneert het ook precies zo als Ray het omschrijft voor de 5000. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen