Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Mijn probleem is: De DB ziet de harddisk wel,met naam en grootte, maar kan er niets mee. unidentified noemt hij het. via setup format helpt niet, Flash Erase ook niet n fwpro eraf en erop ook niet. Fw pro ziet trouwens helemaal geen hdd. Zodra Fw pro opstart, hoor je in de DB de harddisk uit sleepstand gaan, maar fwpro bind hem niet. Hij is niet nieuw ingebouwd, maar heeft het zeker half jaar gedaan. Ik draai momenteel de hydra en de nieuwste gimini op multyboot. Wie kan me helpen? Alvast veel dank!
Frans B Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Let op het volgende : jumper op master en formatteer de hdisk eerst in een pc als het een nieuwe is......daarna in de dreambox opnieuw formatteren voor linux. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Hoi, Zou het helpen? Hij heeft het nl. gewoon gedaan, hij is niet nieuw ingebouwd.
rai Geplaatst: 17 augustus 2005 Geplaatst: 17 augustus 2005 Hang er eens een externe voeding aan. Bij mij hielp dit prima. Disk had het voordien een jaar in de Dream prima gedaan, maar na een image upgrade was het in eens over. Je hoort hem opspinnen, even down gaan en weer opspinnen. Als je dan op de telnet prompt "dmesg" in tikt, dan kan je zien dat hij de disk is kwijt geraakt tijdens de boot.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen