Ga naar inhoud


Philips 21GR2751/10B met defecte voeding


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb hier een philips TV voor me waarvan de lijntrafo defect was die heb ik vervangen en ook de BUT11AF er zat sluiting in de trafo alles blijkt nu goed te zijn bij de hsp print, maar nu maakt de voeding steeds sluiting ik kan daar geen rede voor vinden, ik heb ook niet het juiste voedingsschema die ik heb is wel van een G90 chassis maar verschilt toch kan er iemand raad geven en eventueel het juiste voedingsschema mailen het is een philips 21GR2751/10B QG059025 bijvoorbaat mijn dank.

 

groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sluiting= zekering kapot BUT11AF(voeding) kapot ik heb alles nagelopen alles blijkt goed te meten meet nergen sluiting aan de secundaire kant en ook geen dikke elco,s

 

Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb het schema ontvangen,en daarvoor mijn hartelijke dank, wat jij zegt die lamp op de +100V te zetten zo ver kom ik niet eens de BUT11AF en zekering vliegt er meteen uit die CNX83A meet goed (diode meting) secundaire geen sluiting lijntrafo en BUT11AF (hsp) vervangen trafo had sluiting primaire met secundere wikkelingen werd kortgesloten naar massa en nog iets het schema verschilt toch ik heb even gegoogled en heb het juiste schema gevonden het is de verbeterde voeding alleen 3617 in het schema staat 33ohm en er zat 560ohm in in een lijst van verbeteringen stond dat die 220ohm moest worden, misschien kan je me nog meer aanwijzigingen geven.

 

Theofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...