peter-nmgn Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 hey, ik heb het probleem(pje) dat als ik een nieuwe zender lijst upload de oude niet overschreven word met DreamBoxEdit. als ik een transponder scan doe om een nieuwe zender te zoeken /vinden (voor DrDish tv op hotbird) kreeg ik vroeger een mapje met New Services, nu doet de dream na het inlezen van de transp. niets... is hier een oplossing voor? groetjes van peter Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Satfreaked Geplaatst: 19 augustus 2005 Geplaatst: 19 augustus 2005 moet je eens rebooten, en of Dreamset gebruiken die doet meestal wel de lijst direct vervangen. Satfreaked.
aux99 Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 Als je multiboot hebt, staan de gegevens op de HD, misschien plaats je de settingslijsten in de flash?
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2005 Geplaatst: 20 augustus 2005 juist, de Tools/Options/Dreambox paths aanpassen. /var/mnt/usb/fwpro/%IMAGE-NAME%[color:"red"]/var/tuxbox/config/enigma[/color] /var/mnt/usb/fwpro/%IMAGE-NAME%[color:"red"]/var/etc[/color] /%IMAGE-NAME% staat voor de naam die je het image meegegeven hebt in fwpro bijvoorbeeld Gemini-2.10-18052005 na editeren in settingseditor altijd een save en dan sturen na het sturen altijd een reload commando.. dan staat het er altijd meteen goed in. cheers Twilight Zone Golden Earing
peter-nmgn Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2005 maak niet gebruik van flashwizzard, heb wel mn flash gemount naar de USB om meer ruimte te krijgen! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen