Gast Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 een vraagje over de nokiad2 kabelbox ik hoor en lees dat de kabelboxen waardeloos worden na 16 september omdat het codeersysteem van viacces naar irdeto 2 gaat maar nu het volgende als ik naar de emu instellingen a op de dbox en een gecodeerd tv station ga bv. rtl4 staat er gebruikte coderingen viacces france telecom en in sommige gevallen 1 keer irdeto 2 en in sommigge gevallen 2 keer irdeto 2 en daarna een hel hoop cijfers en letter enz.waarom staat er dan dat hij verschillende coderingen gebruikt pvonk
Hoeba Geplaatst: 21 augustus 2005 Geplaatst: 21 augustus 2005 Dat zijn de uitgezonden coderingen. Bij eentje staat er een sterretje, bij mij, en dat is de default die je gebruikt. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten