Ga naar inhoud


probleem Pace DSR610


jeveha

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb hier het probleem met de pace 610 dat ie soms wel en soms geen beeld geeft(ook niet op bvn)

Het wil wel eens helpen om de stekker eruit te trekken en hem dus te resetten,maar soms ook niet.

Het zenders zoeken gaat gewoon goed,maar geen beeld dus.

Ik heb de spanning op de LNB gemeten en die is bijna 18 volt (belast)en ook de signaalmeters hebben ruim voldoende uitslag.

Ook een andere cam heb ik geprobeerd,maar dat hielp ook niet.Trouwens zonder cam moet ik toch gewoon beeld hebben op BVN volgens mij.

Wie kent dit probleem en nog beter,wie heeft er een oplossing voor??

 

bvd. jeveha

LG 77G1 RLA oled tv, Gigablue UHD QUAD 4K
Mut@nt HD51, ZgemmaH2H, Dreambox7025+, dreambox7020,VU+duo

Triax 88cm met 4 twin lnb's, Echostar 1mtr draaibaar,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Komt door simulcrypt..

 

Sorteer even je kanalen, en zet de kanalen die uitsluitend in SECA zitten in de lijst met SKIP, kanalen overslaan..

 

Ff op RTL4 zetten, ca 10 min. wachten, stekker eruit en erin, een paar keer zappen en dan moeten de problemen zijn opgelost...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het dan niet zo dat elke pace er last van zou moeten hebben als het door simulcrypt komt??

Ik heb namelijk ook een pace501 staan en die doet het altijd goed.Zowel met een originele cam als met een omgebouwde cam(amon4.4)

Ik had eigenlijk gehoopt dat het op te lossen zou zijn met het vervangen van een paar elco's,maar blijkbaar is dit probleem iets gecompliceerder.

LG 77G1 RLA oled tv, Gigablue UHD QUAD 4K
Mut@nt HD51, ZgemmaH2H, Dreambox7025+, dreambox7020,VU+duo

Triax 88cm met 4 twin lnb's, Echostar 1mtr draaibaar,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, de DSR610 heeft een andere demultiplexer.. Deze schiet in de stress.

 

PS Het leven gaat niet altijd over elco's, als je de wereld eens zou kunnen redden met elco's....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...