Ga naar inhoud


humax intern share probleem valt steeds weg.


Bareus

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Heeft er iemand al een goed werkende oplossing voor dit probleem. Mijn interne huis sharing loopt van de dm7000 ( radegast ) naar de slaapkamer humax 5400 maar om de paar minuten en soms na een paar uur valt ie steeds ff weg? Weet iemand al een oplossing ik heb de verschillende versies van de share prog 2.07 2.09 2.04 maar geen van alle bieden een beter beeld ... Ik hoor graag wat ..

 

Bareus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het beste is, om de kanalen van het Canal Digitaal pakket afzonderlijk in de PMC tabel te zetten.

 

Mochten ze er al in staan, controleer dan of ze er goed in staan, en of de laatste kolom op 0003 staat (=sharing).

 

De regel van RTL7 zou er, bijvoorbeeld, zo uit moeten zien:

RTL7 ,0001,07D6,0100,0000,0000,0000,0000,0003

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de share niet werkt via een Seca2 kaart. Zo ver als ik het nu kan bekijken werkt het alleen via een irdeto kaart in de embedded cam.

De PMC gegevens volgens mij alleen van toepassing op de Irdeto kaart of de SECA module uit de EMU, maar niet uit de Seca kaart in de CI.

 

Fred

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Klukje,

 

Helaas ik blijf uitval houden heb al wat geschoven en gedaan met de pmc tabel.. Maar helaas nog steeds heb ik uitval de verbinding doet t soms uren goed en soms om de 5 minuten krijgt ie ff de code niet door bam geen beeld na 5 sec na nieuwe code aanroep poef weer beeld.. Dus denk eerder dat het niet aan het pmctabel ligt maar aan de communictie tussen humax en hsic 2.09 of lager heb alle al geprobeerd .. Iemand anders al betere resultaten? ik hoor t graag is erg lastig meestal valt ie ook uit op de spannenste momenten :-)

 

Bareus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paardengek,

 

Nee er zit een 3com 100/1000Mbit hub tussen .. de snelheid tussen mijn dreambox en pc is erg snel me downlaod van de dreambox naar die pc loopt rond de 3000kb/sec (FTP) die is dus snel genoeg lijkt me? Nog steeds me probleem niet weten op te lossen :-( We zoeken door ..

 

Bareus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Paardengek,

 

Nee er zit geen router tussen alleen een hub en deze loopt echt wel door. daar ben ik niet bang voor het internet zit op een ander netwerk heb 2 netwerken lopen 1 apart voor de share en de andere voor internet en deze heeft wel een router. Ik ben nu al 3 dagen bezig diversen versies geprobeert van de firmwares maar helaas nog geen resultaten.

 

Bareus

 

Citaat:
Barues,

 

Snelheid is niet van belang, maar de router loopt deze soms zo nu en dan vast ? Dit kan gebeuren door verkeerde instellingen in de router of twee routers achter elkaar.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...