Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Om door de bomen het bos te kunnen blijven zien, wilde ik graag vragen of er iemand is die zou kunnen aangeven welke zenders/providers ik zou moeten ontvangen met gebruik van de volgende configuratie: Astra 19.2°/Hotbird 13° lnb Dreambox 7000S 109_1d_DaVinci4_reloaded2.img Newcamd 6.01 patched Basispakket C+ kaartje Ik vraag dit omdat ik de afgelopen zoveel heb geprobeerd en gelezen over de verschillende images, cams, emu's, cardservers, etc. en nu gewoon niet meer zeker weet of ik wel alles ontvang wat ik zou moeten kunnen ontvangen. Maakt bijvoorbeeld het extra cams installeren nog een verschil, bijvoorbeeld zou ik ook mgcamd of iets anders als add-on moeten installeren om meer te kunnen bekijken. Zoja, met welke providers moet ik die dan connecten. Wat ik tot nu toe ontvang is ned1, etc via kaartje, tps + multivisions, FTA pools, duits, italiaans, heb ik nu alles wat er te ontvangen is of is er meer. Ben hier heel nieuwsgierig naar, want is er meer dan puzzel ik nog wel door. Alvast bedankt!
cellie Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Volgens mij heb je de meeste wel te pakken. je kunt natuurlijk altijd op http://www.lyngsat.com even kijken. NewCamd opent de meeste zenders wel als je over de juiste data beschikt. Een andere emu levert imho weinig meerwaarde op, of je moet met sc8in1 gaan werken oid. Assumption is the mother of all fuckups
dannyboy Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 polsat sport Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 je moet drie zaken even naast elkaar leggen: 1) de zenderlijst van astra hotbird (open hem eens met dreamboxedit.exe van Llama) 2) de keyfile (instructief is de softcamkey file, dus welke beschikbaar zijn) 3) de nieuwste providerident lijst waar aangegeven staat welke ca-id's van die providers met pid's bekend zijn als je weg streept welke providers niet op astra en hotbird staan blijft over wat via 2) en 3) gemeenschappelijk is. emu's verschillen lichtjes maar newcamd en camd3 zijn de meest flexibele. cheers Twilight Zone Golden Earing
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Dank jullie wel voor alle hulp. Ga het nog eens een keer bekijken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen