Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 heb een probleempje, krijg de cam niet gereset met de gele toets, hij start de emulator niet op, is dat ook bij iemand anders? wat kan het probleem zijn?
cellie Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Heb je er wel een emu in zitten? Probeer anders eens een uninstall en een her install. Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 heb ik ook al gedaan, vindt het een vreemd verhaald. heb de emu manuel en via de dreambox geinstalleerd, maar het werkt geen van beide. het gaat om de emu newcam
cellie Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Je hebt het al eerder werkend gehad? Misschien heb je een emu die niet geschikt is voor je RuDream versie. Vanaf zo'n beetje mei-juni (heb ik dat goed meelezers?) is de opstartprocedure van deamons en cams ietwat veranderd in RuDream. Probeer een andere versie van newcam, desnoods stuur ik je er wel 1 die het (bij mij) wel met recentere RuDream images deed. (Ben geswitcht naar Gemini, kan ik aanraden.) Assumption is the mother of all fuckups
Ron Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Die versie werkt niet goed. Ik had hetzelfde probleem. Tox.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 ok bedankt, dan wachten we af tot dat er een nieuwe versie uitkomt, topic mag gesloten worden
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 volgens de gemini boy bestaat er een aparte versie voor de dm 500.. (dat moet dus ook voor de rudream zo zijn ???) nu ben ik dus geen newcamd fan en heb hem dus niet getest maar in de database daar effe snuffelen. cheers Twilight Zone Golden Earing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen