Ga naar inhoud


Sathack Ro


Bambike

Aanbevolen berichten


Kan wel kloppen Ben, het board is alweer gesloten sinds 1-05 staat er toch ook duidelijk als je de link aanklikt van Menno.<BR>Ik heb een password maar ook daar doe je op dit moment niets mee.Afwachten maar of ze weer terugkomen. rolleyes.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 06-05-2001: Message edited by: PietBem ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Toxic<P>Welke url gebruik je dan?<BR>Ik heb 'm net nog geprobeerd, maar noppes.<P>Of is dit degene met het wachtwoord?, zo ja, dan moet ik nog effe wachten.(Ik heb het ww (nog)niet ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad degene met het wachtwoord, het heeft ongeveer 4 dagen geduurd voordat ik het toegezonden kreeg.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nog steeds aan het wachten op het password, voor zover ik weet was ik aangemeld maar nog geen wacht woord en ik weet eigenlijk ook niet bij wie ik hier om moet vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Benbem,<P>Ik heb hetzelfde probleem, al zeker 2 weken geleden "Locaal" aangemeld, maar tot nu nog steeds geen wachtwoordt hiervoor ontvangen.<BR>Weet iemand of hier soms een speciale reden voor is, of is het Board gewoon al weer weg.<P>(trouwens een tijdje terug ook al een mailtje naar een van de Mod's gedaan, maar ook hiervan geen reactie gehad) frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...