Ga naar inhoud


Mijn nieuwe beginners-info-site


Duwgati

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heel informatief, alleen jammer dat ik deze site niet een paar weken eerder gezien heb wink.gif" border="0<P>Tip: Maak frames in je site, dan is het veel makkelijker navigeren, en hoef je ook niet steeds verder/terug hyperlinks in je document te zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn complimenten!<BR>Ik heb nog niet eerder een betere informatieve site voor de echte beginner gezien! Daarom is jouw site nu ook helemaal bovenaan de linklijst toegevoegd. Als canal+ het flikt jouw provider aan te schrijven en suggereert dat jij illegale informatie verspreidt (wat niet waar is voor zover ik heb kunnen zien) zullen we je persoonlijk op sat4all gaan hosten, als je moeite hebt een andere free-bie provider te vinden en daar prijs op stelt.<BR>Dus je hoeft je daarover geen zorgen te maken:-)))<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi guys, bedankt allemaal voor jullie bijdrage zover. Ik heb wat wijzigingen klaar staan, maar de FTP-site van mijn service-provider ligt eruit dus ik kan nog niet uploaden.<P>@Toxic, jij was nog laat aan het hobbyen gisteravond en dan toch nog zo wakker laugh.gif" border="0 <BR>Tof aanbod trouwens, om mijn site eventueel te willen hosten, bedankt. Als ik nu weer eens aan slapen toekom, zal dat heel wat geruster zijn laugh.gif" border="0 <P>@Bigfoot, ik heb de screens in het picbined stuk nu volledig "provider-anoniem" gemaakt, geen herkenbare keys meer, dus dat mag geen probleem meer zijn.<BR>Ik denk nog na over een geschikte menu-struktuur waarmee je sneller kunt navigeren. Frames is inderdaad een van mogelijkheden. Bedankt voor de tips.<P>Heeft er nog iemand suggesties voor ontbrekende beschrijvingen van het een of ander?<P>bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duwgati, Ziet er echt zeer goed uit. In 1 van de discussies op het board werd ik recent door Toxic[Q]uitgedaagd om iets te schrijven voor beginners. Ik heb 2 a4tjes geschreven, maar ik houd daar nu snel mee op. Volgens mij moet elke beginner hier een goede snelle start kunnen maken en dat voldoet volgens mij in een zeer grote behoefte, wat tot uitdrukking komt via de grote hoeveelheid beginnersvragen.<P>Goede zaak!!!<BR>Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duwgati, perfect initiatief. Klare taal en goed geillustreerd. Ben benieuwd naar je Picbined uitleg die er vanavond, naar ik hoop, op zal staan.<BR>Ik ben er in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...