Ga naar inhoud


Mijn nieuwe beginners-info-site


Duwgati

Aanbevolen berichten

Duwgati, perfect initiatief. Klare taal en goed geillustreerd. Ben benieuwd naar je Picbined uitleg die er vanavond, naar ik hoop, op zal staan.<BR>Ik ben er in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi,<P>Mijn browser zegt dat ie 'http://satpages.tvheaven.com/Mypages.css' niet kan vinden en laat verder niets zien dan de Freeservers.com error-pagina. Zo lijkt het net of de pagina zelf niet gevonden kan worden.<P>Browser is netscape 4.7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ronnie,<BR>en aan allen die problemen hebben met de site. <BR>Free site hosting is helaas niet optimaal. Er is een maximum aan traffic, file-size etc. Ik heb gemerkt dat de site op sommige momenten moeite heeft met laden. Het enige dat ik kan zeggen is: blijf proberen.<P>Het goede nieuws is dat de picbined pagina er weer op staat.<P>Toxic, is die hosting via jouw eventueel met wat minder problemen te organiseren?<P>bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wou kan iedereen aanraden deze site eens een keer te bezoeken, is voor een hoop mensen die beginnen met proggen een uitkomst.<BR>Houd hem in de lucht ook ik kan hier nog wat leren.<BR>suc6 ermee<P>Grtz. Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic,<BR>Deze provider is inderdaad erg snel. Hij heeft alleen af en toe het probleem dat hij met zijn data-distributie in de knoop lijkt te komen als er veel drukte is. Je mist dan soms wat images op je pagina. Een probleem overigens dat wel bij meer providers voorkomt. <BR>Aangezien het een USA-provider is, werkt hij zeker overdag zeer snel.<BR>Als ik nu met 2 sites open nog steeds klachten krijg, dan kom ik bij je terug op je aanbod.<BR>Bye<BR> bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ruled zeker wel.. had ik dit nu maar eerder geweten... smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>wil eventueel je site wel mirroren op een goede internationale server ?<BR>als je dat wilt.Is je site nog beter bereikbaar.<P>Hopelijk laat de canal+ gestapo je site met rust. bavaria.gif" border="0<p>[ 29-06-2001: Message edited by: BlueICEz2 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...