Ga naar inhoud


duckfiles


rob1981

Aanbevolen berichten


(Spijtig) genoeg heeft Duck er zijn buik van<BR>vol dat iedereen maar kaartjes koopt, zijn files 'pikt' en gratis gaat kijken of er geld probeert uit te slagen door geprogrammeerde kaarten aan woekerprijzen te verkopen. Vergeet niet, we doen dit als hobby, dus wees eens creatief !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat nog niet gelezen, dan weet ik het in ieder geval nu, voor de rest geen problemen hoor, ik vroeg het me gewoon af, ik probeer zo hier en dan elke file wel dus, en de andere werken ook.<BR>Badankt.<BR>Groeten Rob

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digit heeft gelijk, geen kant en klare files meer voor die makkies!!!<BR>Als je bij machte bent op het internet te surfen, dan kun je toch ook een paar getalletjes in eepromedit intikken.<BR>Het is (was) gemakzucht. Ik heb er ook aan meegedaan, kweet het. Maar nu moest men wel!!<BR>En ja hoor 45 minuten werk gehad, de codes erin geramt en beeld (p.s. de nl zenders waren zo rond 22:00 foetsie).<BR>Mijn zelfgemaakte eeprom file werkt echt als een speer!<P>Succes<BR>---------------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb reeds meedere malen gevraagd om dat eens uit te leggen hoe proggen in zijn werk gaat maar daar komt geen antwoord op, ik wil het wel leren maar daarvoor moet iemand u ,het wel willen voortonen of is dit bord nog enkel voor de profs ?<BR>sorry voor deze repliek maar het moest eens uit<BR>zorba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorba@<P>Ergens heb je wel gelijk, maar het word steeds moeilijker om kant en klare files te vinden.<BR>het is weldegelijk een hobby om ze zelf te updaten.<P>ik kan je maar een raad geven surf goed rond over het net , dan kom je er wel achter. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

eens, kant en klare files is niet alleen veels te makkelijk maar speelt ook Anaal- in de kaart. We hebben ten slotte al genoeg gedonder, laten we het lekker een hobby houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat me niet om die kant en klare files te vinden zonder veel miserie ,maar om al die genen die bereid zijn mits veel moeite van het aante leren zelf de key's in te voeren in een Hex file en dan het genoegen te hebben om zelfs iets verwezelijkt te hebben en te zien dat er muziek uit komt uit dat kaartje.Dat is toch de bedoeling van het bord niet waar. Dat de Kracks bereid zijn de mindere goden iets van hun wijsheid te willen aanleren en later misschien door een stom toeval ook iets te weten te komen van de genen die ze het aangeleert hebben.Want tegen een bende die elkaar helpt zijn zelfs de heren van Canaal + niet opgewassen en lukt het nooit in hun opzet om hun reklame zendertjes ,en dat zijn ze toch door de abonnee's te laten betalen.En zelf schatrijk te worden. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...