Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

banned op bekende poolse downloadsite...

Aanbevolen berichten

Gast

Wie heeft er ook last van ?<P>Constant gebanned . kom er niet meer op..<BR>Welke provider ik ook gebruik kom er niet meer in.. multiproxy werkt ook niet...<BR>Volgens mij heeft ie alles gebanned.<BR>Hij heeft denk ik een access scoop aangemaakt van ip adressen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Volgens mij is iedere ip die niet kan worden gelogd gebanned.<BR>Als je achter een Firewall zit kom je er niet meer op.<BR>Heb het geprobeerd met Adsl en Firewall: Geen toegang.<BR>ISDN met Firewall: Geen toegang.<BR>ISDN zonder firewall: Normale toegang.<BR>Uiteraard heb ik niet getest op ADSL zonder firewall.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

en ook bij mij is het over en uit ik zal ook eens kijken om via een andere provider in te loggen<P>groeten adje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

heb geprobeerd via wol,freeler, bart,myweb<BR>en allemaal nada niks..........<BR>Heb hem wel een e-mail gestuurd wat er aan de hand is...nog geen bericht terug...<P>Dus afw88 maar...<P>GrtZ all

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

OOk ADSL zonder firewall, noppa na, banned en dan naar google.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Via een ftp sessie kom je er nog wel, maar ik kan NIETS meer vinden??<BR>Alles (blijkbaar) verwijderd??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja... het is heeeel klote, ik kom er ook niet meer in via mijn kabel-internet-verbinding. En ook vanaf het bedrijfs-netwerk (UUnet) lukt het niet meer... <P>shit. mad.gif" border="0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

heb hier ook zelfde probleem met mijn kabel verbinding (telenet belgie) heb geen firewall, maar er is wel een verplichte proxy<BR>vroeger geraakde er ik erin zonder problemen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De pool via google op een nieuw adres gevonden, upload directorie wel al aanwezig maar leeg.<BR>Zoek met google eens op sat-digital-tv en volg een paar links

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

hij is er gewoon en er wordt ook hard ge up/download. <BR>alleen je moet wel de url hebben en volgens mij wordt het 'vergeven' van deze<BR>niet meer zo op prijs gesteld. laat deze server voor de mensen die deze<BR>echt nodig hebben. de files staan daarna toch op alle grotere boards? <BR>kwestie van geduld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

@poolman<P>Dit klinkt als muziek in mijn (flap)oren...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Ben normaal gesproken een zeer geduldig en tevreden mens!<P>Maar waarom willen wij toch altijd het nieuwste van het nieuwste, hobby??<P>Thnks!<BR>Lucky Star

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Het blijft een hobby!!!<P>De pagina is weer terug<BR>alleen nog gesloten............<P><BR>Dirk1 frown.gif" border="0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen