Ga naar inhoud


banned op bekende poolse downloadsite...


Gast

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ook last van ?<P>Constant gebanned . kom er niet meer op..<BR>Welke provider ik ook gebruik kom er niet meer in.. multiproxy werkt ook niet...<BR>Volgens mij heeft ie alles gebanned.<BR>Hij heeft denk ik een access scoop aangemaakt van ip adressen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is iedere ip die niet kan worden gelogd gebanned.<BR>Als je achter een Firewall zit kom je er niet meer op.<BR>Heb het geprobeerd met Adsl en Firewall: Geen toegang.<BR>ISDN met Firewall: Geen toegang.<BR>ISDN zonder firewall: Normale toegang.<BR>Uiteraard heb ik niet getest op ADSL zonder firewall.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb geprobeerd via wol,freeler, bart,myweb<BR>en allemaal nada niks..........<BR>Heb hem wel een e-mail gestuurd wat er aan de hand is...nog geen bericht terug...<P>Dus afw88 maar...<P>GrtZ all

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier ook zelfde probleem met mijn kabel verbinding (telenet belgie) heb geen firewall, maar er is wel een verplichte proxy<BR>vroeger geraakde er ik erin zonder problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is er gewoon en er wordt ook hard ge up/download. <BR>alleen je moet wel de url hebben en volgens mij wordt het 'vergeven' van deze<BR>niet meer zo op prijs gesteld. laat deze server voor de mensen die deze<BR>echt nodig hebben. de files staan daarna toch op alle grotere boards? <BR>kwestie van geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...