Ga naar inhoud


banned op bekende poolse downloadsite...


Gast

Aanbevolen berichten

uiteraard voor de hobby ... blijven prutsen. Beeld is er al, maar dat wil niet zeggen dat we daar naar kijken ... spelen met files, kaartjes etc is ook leuk ...<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites


@SatFreaks<BR>Ik ben overtuigd! Begin nu ook ongeduldig te worden!<P>Nee niet heus, maar ik schrok me wel rot toen ik enkele dagen het bericht tegen kwam dat ik geBaNNeD zou zijn!<P>Waarom ik nu, dacht ik toen? Net of ik nu zo'n rotzooischopper ben! <P>Tot overmaat van ramp kwam ik gisteren ook nog op een MOSC-Forum waar je je voorlopig niet meer aan kon melden?? Heb ik dat? Misschien lukt het echter via een achterdeurtje??<P>Ben toch net zo'n SatFreak als jullie!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

@iedereen die me om de url vraagt...<P>moet jullie allemaal naar eend forum verwijzen waar momenteel<BR>een aantal postings staan over of de url nog wel en niet wordt<BR>uitgegeven, deze server is belangrijker dan iedereen denkt en continuiteit is<BR>essentieel. Daarom dat er niet met de nieuwe url gestrooit wordt, wil je de<BR>files toch hebben wacht dan dus ff en download ze op de grotere boards.<P>en conclus; vragen om de url worden niet beantwoord.<P>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste tij hebben wij wat technische problemen (ik bedoel upload site ). Heeft niets te maken met het bannen....Even geduld AUB.....<BR>groetjes<BR>poolman<p>[ 10-10-2001: Message edited by: poolman ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...