Ga naar inhoud


ds9 3in1


Gast

Aanbevolen berichten

Bij problemen met het vast lopen met de 3.2 software voor de humax5400 kun je beter de 3.1 software gebruiken en als je dan de voorkeur geeft aan seca bij een 3in1 file dan loopt hij nog maar zelden vast. <BR>de files voor fun en ds9 zijn te vinden op mijn site.<BR>G.R Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij problemen met het vast lopen met de 3.2 software voor de humax5400 kun je beter de 3.1 software gebruiken en als je dan de voorkeur geeft aan seca bij een 3in1 file dan loopt hij nog maar zelden vast. <BR>de files voor fun en ds9 zijn te vinden op mijn site.<BR>G.R Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry... maar hier moest ik effe wat op zeggen ik heb maar 1 ding het begon zo:<BR>---------<BR>wim40 <BR>waar kan ik de 3in1 filesvinden voor de zilver kaard?<BR>---------<BR>en het eindigd zo:<BR>pecari1 Bij problemen met het vast lopen met de 3.2 software voor de humax5400 kun je beter de 3.1 software gebruiken en als je dan de voorkeur geeft aan seca bij een 3in1 file dan loopt hij nog maar zelden vast. <BR>de files voor fun en ds9 zijn te vinden op mijn site.<BR>G.R Pecari <BR>---------<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door wim40:

<strong>waar kan ik de 3in1 filesvinden voor de zilver kaard</strong><hr></blockquote>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door wim40:

<strong>waar kan ik de 3in1 filesvinden voor de zilver kaard</strong><hr></blockquote><p>HEB JE VOOR MIJ DE PIC FILES NIET

ZOU JE ZEER DANKBAAR ZIJN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...