Ga naar inhoud


ds9 3in1


Gast

Aanbevolen berichten


@wim40<BR>Het vastlopen wordt mijns inziens veroorzaakt door de firmware patch en niet door de silvercard, dus gewoon de standaardloader van MaRRaD gebruiken voor je Humax 5400! <BR>Heb ergens gelezen dat hij mindersnel vast loopt als je de info. box 'aan'tijd terugbrengt naar 1 sec?<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wim40<P>Nu wordt het aan deze kant ook stil?? Ik heb geen ervaring met de piccard1. Kan alleen bevestigen dat met Humax-patch3.2, de silvercard alsook de funcard regelmatig vast lopen! Vooralsnog geen verbetering in zicht!<P>Dat de silvercard bij Jocky Blocky juist niet vast loopt komt wellicht omdat hij een echostar heeft, voor zover ik mij kan herrineren? Daarom altijd aangeven over welk merk tuner je het hebt, om misverstanden te voorkomen!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hummie 5400 met 3.2 patch loopt bij mij niet vast of heel zelden.Probeer je info box eens op 1sec. te zetten.Loopt bij mij veel vlotter.Daarbij heb ik ook een koeling erin zitten.Deze blaast naar buiten en ik kan de snelheid v/d koeler regelen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...