tajvdz Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Hoi, Ik heb gister een verkeerd programma gewist en weet niet of dit iets was wat ik wilde bewaren. Nu ben ik de hele tijd aan het denken wat het nou is geweest.. Als ik er niet opkom zal het wel niet belangrijk zijn. Maar is het misschien mogelijk dat verrichte handelingen worden bijgehouden in een logfile? Dan weet ik in ieder geval wat het is geweest. Groetjes Twan
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 als jij nu zegt welk image? cheers Twilight Zone Golden Earing
tajvdz Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2005 oh ik wist niet dat dat belangrijk was daarvoor..maar ik gebruik gemini 2.10
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 neen ik las je bericht niet goed.. dacht dat je het over loggen (logboeken) had ivm met de emulator. maar wat jij zoekt is er niet voorzover mijn linux kennis rijkt.. anders zou het /var al snel vollopen met allerlij log-bestanden die alles wat je verricht opslaan. welk programma.. een tv-programma of een linux-programma? in ieder geval met een boot en flash erase is die weer maagdelijk als bij eerste installatie. cheers Twilight Zone Golden Earing
dAF2000 Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 Citaat: Maar is het misschien mogelijk dat verrichte handelingen worden bijgehouden in een logfile? Zoiets is er niet. Er bestaat wel een logfile (typ in telnet "dmesg") maar daar staat zeker niet in wat je weggooit.
tajvdz Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2005 nou het gaat me er niet om om dat bestand terug te krijgen. maar bij het verwijderen krijg je altijd een scherm met ja of nee. als die berichten in een log worden vastgelegd dan kan ik wel zien om welk bestand het ging..
oudeis Geplaatst: 24 augustus 2005 Geplaatst: 24 augustus 2005 In de shell (command line, hoe je het ook wilt noemen) worden de laatste ~10 commando's bewaard. Via pijl omhoog/omlaag kun je de historie doorlopen Zelfde als onder Windows XP command prompt, of doskey onder eerdere versies van Windows... - Ruud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen