Ga naar inhoud


wie kan deze Sudoku swf uit deze site stelen ?


redneck eyeball

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje op zoek naar een deftige Sudoku in Flash voor op m'n website.

 

De enige die ik gevonden heb tot nu toe (en die er goed uitziet) is deze

http://puzzles.nypost.com/free/sudoc/

 

Nu heb ik wel programma's om Flash spullen te 'lenen' van websites, maar dat wil hier maar niet lukken ... hij bestaat blijkbaar uit verschillende elementen of zoiets ... enfin, ik krijg het niet voor mekaar om dit van die website af te halen.

Wie kan dit wel ?

 

Of wie heeft er een andere flash oplossing om een Sudoku op m'n site te krijgen. Ik zoek er dus echt eentje die je on-line kan invullen en niet zomaar moet afprinten.

 

CU

Red

Link naar reactie
Delen op andere sites




Wel, niet helemaal ... zo blijft de swf gewoon op hun website staat, terwijl ik die eigenlijk compleet op m'n eigen server wil staan hebben.

Noem het maar wat paranoia, maar ik vertrouw niet echt op links die ergens staan, want die zijn nogal variabel, vandaag werkt het, morgen misschien niet meer ... ik heb dus al mijn swf bestanden op m'n eigen server staan.

In dit geval kan je dus die swf locaal opslaan, maar dan kom je niet verder dan het loading scherm als je hem locaal probeert op te starten.

CU
Red
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt wel de swf en een benodigde xml file lokaal opslaan, maar dan zie je de puzzle nog steeds niet. De Flash haalt volgens mij gegevens uit een database of iets dergelijks. Dan gaat het niet lukken. Tenzij je de broncode hebt en de database kunt nabouwen... Maar dat wordt wel erg veel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De data komt inderdaad van hun eigen server. Helaas dus.

 

GET /comics/sudoc/uc_sudoku.swf HTTP/1.0

Host: picayune.uclick.com

User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.10) Gecko/20050717 Firefox/1.0.6

Accept: text/xml,application/xml,application/xhtml+xml,text/html;q=0.9,text/plain;q=0.8,image/png,*/*;q=0.5

Accept-Language: nl-NL,nl;q=0.7,en;q=0.3

Accept-Charset: ISO-8859-1,utf-8;q=0.7,*;q=0.7

Keep-Alive: 30

If-Modified-Since: Tue, 05 Jul 2005 18:35:45 GMT

Cache-Control: max-age=0

 

HTTP/1.0 304 Not Modified

[color:"red"]Server: thttpd/2.25b [/color] 29dec2003

Content-Type: application/x-shockwave-flash

Date: Thu, 25 Aug 2005 21:23:38 GMT

Last-Modified: Tue, 05 Jul 1985 18:35:45 GMT

Accept-Ranges: bytes

RemovedHdr: close

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...