Gast Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Hoi allemaal, Ik heb net Gemini laatste versie geinstallleerd. Kun je ook per kanaal de emu instellen zoals bj Hydra? Ik wil bv. Lusomundo van TVCabo newcamd gebruiken en voor anderen camd3. In hydra kan dat heel makkelijk. Bedank
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 in gemini kan dat ook heel makkelijk. autocam onder het blauwe paneel daarom is overigens ook je settingslijst zo belangrijk, dat die goed per provider ingedeeld is. dan schakelt ie altijd van de ene emu naar de andere als de provider gekozen is in het autocam menu. cheers Twilight Zone Golden Earing
Absurd Geplaatst: 28 augustus 2005 Geplaatst: 28 augustus 2005 Daarom blijf ik lekker bij Hydra, super image. Kan natuurlijk niet over alle images praten maar heb er een paar uitgeprobeerd en ik vind Hydra persoonlijk lekker stabiel. Ook voor de andere toepassingen is gelukkig door de hobbyisten deze image lekker te gebruiken vooral als je geen verstand heb van programmeren of linux zelf. DREAMBOX 7000S, DISEqC 1.2, Triax 80cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen