Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Hallo luitjes, Vandaag de DaVinci image er maar eens op gezet. Ziet er goed uit, maar hoe kan ik mijn emu aanpassen, zoals dat gaat bij HydraPhoenix onder de blauwe knop? Groet Ambupilot
Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 als je op de blauwe toets klikt, kun je met de links/rechts toetsen een EMU kiezen. Kies dan voor lock zender of provider en groen voor oke (afaik)
Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Bedankt, maar dat bedoelde ik niet. Wat ik graag zou willen weten is hoe ik de instellingen van de emu kan veranderen. Mijn droomdoos op de slaapkamer moet namelijk de kaart delen van de droomdoos in de huiskamer. Daar moet ik dus een IP voor opgeven.... Ambupilot
Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 ik ben bang dat je daarvoor de emu settings naar je pc zult moeten halen, wijzigen en terugplaatsen via FTP.. (of wijzigen via telnet) hoe je interne cardsharing moet instellen is hier wel te vinden...
The Iron Maiden Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Volgens zit er in de DaVinci images geen geen directe mogelijkheid in om de emu in te stellen. Is al vaker al een klein minpuntje genoemd. Verder een prima image! The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
John van Dreumel Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Hi plaatsgenoot, Het is zoals Trebel al opmerkte. Alleen hoef je ze niet perse naar de PC te halen maar kan je ze editen met DCC. Het hoe en wat is afhankelijk van welke emu je daarvoor wilt gebruiken als server en cliënt. Dat kan bv Radegast, Newcamd of diverse andere emu's zijn. Daarvoor zwerven er diverse configs op dit board. Greetz en succes John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
DB-roekie Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Goede vraag. Keep it up guys! Roekie = iemand die nog niet genoeg weet. Maar ja, wanneer weet je dat je genoeg weet? To DB or not to DB, Thats the question!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen