Gast Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Als ik nu van een dm500 met philips tuners een backup van de software maak (cat /dev/mtd/3 > /tmp/backup.img) kan ik die dan in een dm500 met de nieuwe alps tuner zetten??.
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 neen. tijdens factory reset wordt de tuner driver (de juiste voor dat toestel) geimplementeerd die kan niet als backup op een andere tuner worden gerestored een erg academische vraag overigens, want waarom zou je dat gaan doen? cheers Stars Fell On Alabama Toots Thielemans
Gast Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Hmm jammer, ik heb zo'n nieuwe besteld, dacht dan pomp ik gewoon een backup erin, dan hoef ik niks meer te configgen, alleen ip dan.. Had gehoopt dat het een soort autodetect systeem is, zodat je die image voor beide kunt gebruiken.. hoe weet je trouwens dat het zo werkt??.
Gast Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Ik heb m er al inzitten alleen NFS is een drama. Het duurt minuten voordat een NFS share gemount is en als je iets op NFS wilt benaderen gaat het ook niet echt soepel. Ben weer terug naar Gemini 1.05 voor de oude serie DM500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen