Ga naar inhoud


Twijfel, twijfel en nog geen keuze gemaakt.....


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben tot de conclusie gekomen dat de 3 volgende modellen in aanmerking komen voor mij: Humax 5400, Nokia 9800 of Echostar 3000.<P>Ik wil natuurlijk ook gaan "rommelen" met kaartjes en software maar ik weet werkelijk niet waarover ik praat! Welke ontvanger is het beste geschikt voor dit "rommelen"?<P>Alvast bedankt,<BR>Berry confused.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Perfect antwoord, bedankt!! In de winkel konden (wilden?) ze mij dit niet vertellen!<P>Ik heb alleen begrepen dat die Irdeto kaartjes niet meer te krijgen zijn en dan heb ik toch een probleem met de Humax 5400.<BR>Suggesties misschien?<P>Groeten,<BR>Berry<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent één ontvanger vergeten de Nokia 9600.<BR>Dat is DE beste hobby ontvanger ooit , denk alleen aan de logging mogelijkheden via de scci poort ,de software enz.<BR>Alleen de verkrijgbaarheid is een probleem..... Ander nadeel , er kan maar één CI in , dus wisselen als er naar seca (of iets anders dan Irdeto) gekeken moet worden.<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor de Humax 5400. De zaak die ik in gedachten heb heeft zeker geen kaartjes, helaas (klein electronica winkeltje). Voor de zekerheid zal ik het morgen navragen en anders maak ik graag gebruik van het aanbod.<P>Ik was uitgegaan van een Echostar met een Jaeger motor maar deze keus vervalt nu. Is de Satscan Diseg(?)motor aan te bevelen met de 5400 en wat is de minimale schotel diameter?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irdeto kaarten met inschrijf formulier zijn volop te verkrijgen. Hier in de buurt vragen ze 150 gulden voor zo'n kaart.<P>@TeeBee<P>Ik heb zelf verschillende receivers.<P>Nokia 9200<BR>Nokia 9500<BR>Nokia 9600<BR>Echostar AD3000IP<BR>binnenkort een HUMAX 5400 (hoop ik)<BR>Grundig SKY digibox<BR>LT 8700<BR>Nokia DBOX II<P>Ik draai in de echostar de V300 beta soft.<BR>Kun je mij aangeven wat specifiek de problemen met de soft zouden moeten zijn ??<P>Mijn voorkeur gaat altijd nog uit naar de 9600.<BR><p>[This message has been edited by Lunatic (edited 25 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andre,<BR>Ik las in een ander forum dat de aansturing middels diseqc goed werkt tot een meter of 15 maar ik denk wel 25 meter nodig te hebben. Heb jij daar ervaring mee?<BR>Groeten,<BR>Berry<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde graag iedereen bedanken voor de waardevolle en bruikbare tips! En nu maar hopen dat alles goed gaat werken ;-) want anders moet ik mij weer op dit forum melden.....<P>Het is geworden (ik kon niet langer wachten):<BR>Humax 5400, Satscan rotor en Visiosat 75cm.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Teebee,<P>Ik zou graag even willen reageren op de negative beoordeling over de 3000 IP van Echostar. Heb deze namelijk zelf sinds 3 maanden. Er zit de software versie200 in en zit met een aston cam met goldwafer en pic cardjes 1.1 te kijken. Nagenoeg zonder problemen !!! Het aperaat werkt PERFECT. Moet er wel bij vermelden dat hij inderdaad (niet altijd) meestal ontzettend traag is met de zap. Verder vind ik het een geweldige machine. Lees ook in andere forums dat er nogal wat problemen zijn met de positioner in de 3000, maar ook daar heb ik totaal geen problemen mee. Vandaar mijn reactie, ik vind dat wanneer er een blije gebruiker is dat ook vermeld moet worden.<P>Vriendelijke groeten Salu2<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan deze kant ook geen problemen met de <BR>Echostar 3000 werkt perfect met aston 1.3 en allcam irdeto zo goed als alle kanalen erop maar inderdaad soms een beetje traag<BR>maar misschien met de nieuwe software beterschap en zo niet dan blijft het voor mij een topper<BR>Ik hou me ook aanbevolen voor de beta 300<BR>software <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lunatic,<P><BR>Ik heb ook wel belangstelling voor die beta300 versie software...<BR>Zou je zo heel vriendelijk willen zijn om die mij ook??? je weet wel<P>alvast zeer bedankt!<P><BR>delta2000@castel.nl<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...