Ga naar inhoud


Twijfel, twijfel en nog geen keuze gemaakt.....


Gast

Aanbevolen berichten

hou me ook warm aanbevolen voor de 300betasoft.<BR>dan valt er weer wat te prutsen.<BR>als mogelijk mail me <BR>satje@tevolec.nl<P>oh ja TeeBee,<BR>ik begrijp niet dat je zo super negatief bent over de ad3000. goed, een aantal dingen kunnen beter, bv de satfocus functie in de lt8700 zou erin moeten, kan nog wel een paar dingen opnoemen, maar ondanks alle negatieve klanken doet'ie het prima. ik krijg maandag ook een hummertje om te testen, en dus dan zal ik wel eens gaan vergelijken. hoop wel datt'ie sneller zapt dan de 3000, maar dat zal wel.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga er verder maar niet om bedelen , Tjalling als jij het hebt ,stuur je het mij dan ook even???<P>Greetz André<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel... ik kan me daar alleen maar bij aansluiten, best een leuke machine die 3000 !<P>Ook ik zou graag een beta 300 copietje krijgen :<BR>satfree@hotmail.com<P>Overigens, voor dat ik me 200 software eruit duw : wat zijn de voordelen van de 300 software ?<P>Satfree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...