cor11 Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 ik gebruik de camx versie 22.05 ivm sharen de nieuwere versie geeft namelijk nog meer problemen hoop alleen dat het niet aan de var naar usb ligt moet hem gemiddeld 2 keer per uur resetten ik wacht even de reactie af van meer gebruikers anders ligt het probleem hier groeten cor
satvet Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Citaat: Gewoon met dreamup in de flash zetten en het werkt perfect. Groetjes Gekkenhuis Eerst testen op USB of HD moet toch mogelijk zijn?
Gast Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 hallo allemaal ik heb ook problemen met camx 22 05 steeds vast lopen op premiere wat is de oplossing
wingman7512 Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Citaat: Eerst testen op USB of HD moet toch mogelijk zijn? En dat is ook mogelijk. Ik heb DMM 109_1d in flash en maak gebruik van flashwizard pro 5.2. Met deze combi krijg je gemini probleemloos op je usb stick
satvet Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Citaat: Citaat: Eerst testen op USB of HD moet toch mogelijk zijn? En dat is ook mogelijk. Ik heb DMM 109_1d in flash en maak gebruik van flashwizard pro 5.2. Met deze combi krijg je gemini probleemloos op je usb stick Na enkele vergeefse pogingen de gok gewaagd, hij zit nu in de flash en momenteel loopt een transponder scan (moest ook eens bijgewerkt. Zometeen mag de lame even gaan spugen. Ben benieuwd, so fa, so good.
cor11 Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Citaat: hallo allemaal ik heb ook problemen met camx 22 05 steeds vast lopen op premiere wat is de oplossing probleem is hier ook. maar bekend met camx en is nog geen oplossing voor de versie 22.05 loopt het beste maar met freezes nieuwere versie loopt nog beroerder alleen de 22.05 versie liep canal+ altijd goed op nu moet ik hem om het half uur resetten op de gemini terwijl hij op de hydra phoenix perfect liep groeten cor
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 probeer eens een swap file aan te maken als je op fta + common interface bent.. de camx gebruikt redelijk veel geheugen. met swap file is dat dus opgelost. wat een fijn image trouwens.. met var op usb helemaal tevreden. cheers Meantime Mick Roach
Gast Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Prima image, ontbreekt alleen WIFI via USB aan, iemand een suggestie, tussen de downloads staat hij ook niet
Toine Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Citaat: wat een fijn image trouwens.. met var op usb helemaal tevreden. nu alleen MV (MultiView) nog... daar baal ik stevig van.
Gast Thijzel Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Citaat: En dat is ook mogelijk. Ik heb DMM 109_1d in flash en maak gebruik van flashwizard pro 5.2. Met deze combi krijg je gemini probleemloos op je usb stick Heb de image vanavond op de USB stick gezet voornamelijk om de gemakkelijk installeerbare NFS server, zodat ik opgenomen film ook beneden kan kijken en kan genieten van fatsoenlijke audio. Met de Dream image 1.09d en FWP 5.0 kreeg ik de image niet op USB, image wilde niet doorstarten na het Gemini logo. Nadat ik FWP had vervangen door 5.2 en met een stuk of vier fout meldingen "The following files found to be corrupted or empty" op te lossen door de enigma te herstarten startte de image prima op. Alles lijkt prima te werken, alleen krijg ik EPGui 2.02 niet aan de praat. Dergelijk probleem had ik ook al eens gehad met een eerdere Gemini image (2.00) met een andere plugin. Zodra ik EPGui selecteer via de yellow button wordt de current cam (newcamd) gestopt en start de "common interface" cam en begint de HDD te lopen tot deze weer in slaap valt. Ik heb via de blue button - extra settings de epg cache op usb gezet maar dit maakt geen enkel verschil.
rolandd Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Zo'n /var fix is er niet voor de DM500 of wel? Ik heb geprobeerd /var te moven maar dat lukt niet. Heb het geprobeerd via Blue Panel -> Extra Settins -> Var Folder -> en dan kiezen voor Start (hij moved het spul dan naar /var/mnt/hdd/gemini/var) Tijdens het moven komt hij tot /var/log en dan stopt het. Er staan wel een aantal directories op mijn hd maar niet alles. Iemand enig idee? DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
Ome Merde Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 nee, de dm-500s heeft dan ook geen hdd en/of usb mogelijkheden .... een 500 kan je alleen maar flashen met een 500-image en niet met een 7000 image merDe deze ruimte is te huur
rolandd Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Ome Merde: Ik heb een externe disk aan een NSLU2 hangen en ik mount die disk in de DM500. Als ik in mijn DM500 naar /var/hdd ga dan zie ik die inhoud van de disk. De gemini\var folder wordt ook netjes aangemaakt bij de var move maar komt maar tot de log directory en dan stopt het. Er flitst snel een melding over het scherm en er gebeurt niets. Enigma zou moeten rebooten als hij klaar is maar dat gebeurt ook niet. Niemand die /var heeft gemoved op een DM500 vanuit Blue Panel? DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Wie weet hoe ik kan downloaden met deze image? Met Da Vinci helemaal geen problemen met downloaden, maar bij deze image zegt hij dat de downloadpagina niet gevonden kan worden.
cor11 Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Citaat: Wie weet hoe ik kan downloaden met deze image? Met Da Vinci helemaal geen problemen met downloaden, maar bij deze image zegt hij dat de downloadpagina niet gevonden kan worden. of je instellingen staan niet goed of even herstart want het werkt gewoon hoor groeten cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen