Ga naar inhoud


cardwizard vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een tijd cardwizard 1212 en mijn vraag is nog steeds hoe krijg ik nu die plankey er in ,c+ open zetten gaat wel maar die plainkey's heb op idon gedrukt en 7530 ingetoets maar verder kom ik niet , mijn probrobleemje is dan ook hoe stop ik die key er in voor pw wie zo mijn een beetje op weg willen helpen heb al genoeg gelezen maar ,maar ben een beetje hard leers,<P>ps dat programma Card unlocker voor irdeto deze ik heb gedownloud werk niet of ik doe iets niet goed<P><BR>Mvg<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk eerst ff verder dan je neus lang is. M.a.w. lees de postings van anderen kijk in de links en download files en jij kijkt snel niet meer naar een zwart beeld.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

BEN ZELF NOG EVEN BEZIG GEWEEST ,HEB NU CARDWIZARD 1115 NON PUBLIC KAN IK MEER MEE ZIE IK, IK SLA EEN CRD FILE OP IN EEN VAN DE MAPEN GA DAN NAAR DATEI INLADEN EN AUSFUHREN ,INDERDAAD IS ER IETS GEBEURD MAAR BEELD NOG STEEDS ZWART WAT DOE IK NU NOG MEER NIET GOED , PS IK HEB HET OVER PW ,CINEDOM ENZ.<P>SORRY VOOR DE GROOTE LETERS KWAM ER EEN BEETJE LAAT ACHTER OM HET WEER OP NIEUW TE TYPEN<P>MVG 4YOU 2TELL ME<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is mijn gelukt ,ben een tevrede mens eindelijk na weken zitten blokken ,als je het weet is het een eitje,maar vraag moet je niet eens om de zoveel tijd prov10 leeg halen , druk je dan op all off of hoe zit dat want anders blijf je maar laden ,of is dat niet zo.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke ervaring? vertel eerst even wat je zelf al weet ,en hoe ver ben je er mee gekomen . anders kan ik wel een verhaal op <BR>hangen ,en ik ben zelf ook maar een newbie maar ? ik ben er nu ook een klein beetje achter hoe het moet maar er is nog genoeg om te leren .dus vertel mijn eerst maar wat je er zelf van terecht heb gebracht ,dan kan ik eventueel terug replyen.<P><BR>Mvg 4you 2 tell me<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

01 01 00 00 00 0D 02 p0 00 00 07 54 00 s1<BR>01 01 00 00 00 0D 0a p1 00 00 07 54 00 s1<BR>Dit commando wist alle channel id's<BR>Daarna de plainkey's er op en als laatste de channel id's.<BR>Veel kijkplezier........<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...