Marc put Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Als vroegere Hydra gebruiker kon je je geinstalleerde emu's of plugins vewijderen uit je lijstje via een optie in de image zelf. Bij Gemini 200 vind ik deze optie niet of zie ik erover ? Ik wil graag alles netjes en ongebruikte plugins verwijderen. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Rexxx Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 via <BLUE>, Addons, Delete /Rexx - Mijn dochter kan sneller zappen als ik....
alejandro Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 dan blijven ze alsnog in de lijst voorkomen...bij mij tenminste wel. Vastberaden, geen arrogantie!
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 eerst ook nog een cam list update doen + als laatste een reboot / werkt altijd. cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
alejandro Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 ahh, reboot....daar had ik nog niet aan gedacht. Eerst ff kijken hoelang ie al online is.. gracias. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Thijzel Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Citaat: dan blijven ze alsnog in de lijst voorkomen...bij mij tenminste wel. Heb ik ook gehad met 2.10, na een reboot verdwenen ze wel netjes uit de lijst met geinstalleerde plugins.
Marc put Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Geplaatst: 16 september 2005 Ok rebooten. Thanks mannen. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen