Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Hallo De 500s geflashed met The Gemini Project 2.20 DM500.img de canal digitaal kaart is herkend en zenders als rtl4 rtl5 rtl7 zijn toegevoegd aan de te decoderen kanalen, echter geen beeld of geluid op betreffende zenders. Steaminfo: supported coding systems: 01xxh seca/mediaguard (canal plus) 06xxh irdeto systems used in service: 0100h seca/mediaguard (canal plus) 0622h irdeto moeten er nog andere handelingen verricht worden en/software installeren om de decryptie te laten werken. Voorzover ik weet moet het Gemini Project 2.20 overweg kunnen met een originele smartcard van canal digitaal icm de 500s of ben ik met een ander image beter af, zoja welke. Groeten Roel
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 fireblades... je moet een emu kiezen (downloaden) die niet standaard in het gemini image al aanwezig is. gemini heeft Tig emu's voor download maar je moet drie bestanden downloaden (per emu) en instaleren doet ie zelf. bijvoorbeeld cam download (camd3_795) cam config download (config for new camd versions) cam plugin download (in dit geval geen plugin) cam download (newcamd 61 + betad) cam config download (config for newcamd 5.8) cam plugin download (newcamd config edit) tja keys kunnen er natuurlijk ook nog op voor niet kaart gebruik. maar een kaal image gaat je kaart dus niet openen. cheers Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Ik had hetzelfde met een camd3. Totdat ik erachter kwam dat ook de config van camd nog los ernaast geinstalleerd dient te worden. Nu heb ik dit nog niet geprobeerd, maar je moet dus schijnbaar camd3 emu en camd3 config installeren !
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Het automatisch installeren van de gemini addons wil me niet lukken, handmatig wel, geen beeld, herstarten voor de zekerheid, geen beeld. via telnet newcamd_6.02 opgestart en krijg de melding: ./newcamd_6.02: error while loading shared libraries: libcamdio.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory echter staat deze wel in /var/lib, heb libcamdio.so.0 ook maar naar /lib gekopieerd echter nog steeds dezelfde foutmelding. Waar moet dat dan wel staan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen