Ga naar inhoud

[Strong] keys werken niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi een vraagje

ik hebsattracker 2.0 en eenorginele kaart van canaal digitaal met het gratis paketje.

ik probeer de laatste tijd een hoop keys in tevoeren in de 8100 van verschillende providers en verschillend schotels en coderingen maar ik krijg bij alles wat ik ook maar probeer geen beeld buiten de standaard kanalen van canaal digitaal en de FTA kanalen.

kan iemand mij vertellen wat er tegenwordig nog werkt op de 8100, vroeger kon ik nog een sky I D+ ontvangen maar dat doet het ook niet meer.

alvast bedankt

Geplaatst:

ik neem aan dat je hier mee bedoelt dat virtual card op yes staat ! ja dit is het geval

Geplaatst:

Die moet je dus op NO zetten, lees uit.

Nederlandse kanal;en worden niet meer geemuleerd

sinds de overschakeling naar Seca.

Emulatie wordt alleen nog maar gebruikt (althans bij mij) voor

zenders die een coderingskraak hebben.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

ee Con hij moet op aan of yes staan

Citaat:
van canaal digitaal en de FTA kanalen.

Hij krijgt alleen maar FTA en canal digitaal en de rest niet.

Geplaatst:

laat ik even de vraag anders stellen kan iemand mij vertellen welke keys van welke privider uit downloader 2.8 op dit moment zouden moeten werken.

Geplaatst:

Nou ik heb eigenlijk zo'n beetje hetzelfde probleem. Alleen bij mij is het zo dat de keys niet opgeslagen worden op de een of andere manier. Ik doe precies zoals het overal aangegeven staat. Alleen zodra ik wil opslaan zet hij er weer allemaal spaties neer en haalt hij de ingevoerde key weg, net alsof hij hem niet op wil slaan ofzoiets ??? Iemand bekend met dit probleem ?

Wat ik wel zie is dat er bij mij standaard niet allemaal nulletjes staan. Het zijn bij mij dus standaard gewoon spaties (leeg). Is dit normaal of horen er nulletjes te staan standaard als je nog geen keys hebt ingegeven?

- Strong 8000

- Sattracker 2.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen