Ga naar inhoud


wat is de beste image voor de 7020?


humaxxx

Aanbevolen berichten

hoi,

 

Wat is volgens jullie de beste image voor de 7020. Ik draai met de gemini

2.20m aar die slaat ook nog weleens vast. Ik had het idee dat dit de beste image was............maar ik vind het een beetje tegenvallen. Ik had eerst de hydra erin zitten en die liep naar mij idee beter!!! Het grote voordeel van deze image vond ik dat je de laaste pet123 kon downloaden en het menu is iets makkelijker opgebouwd is maar, volgens de kenners is dit een erg veroudere image ..... ik merk er in ieder geval weinig van.

 

humaxxx

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vuistregel : Never change a perfectly working system.

 

Als een image (hoe oud ook) werkt, en het doet wat je wilt, gewoon blijven gebruiken. Loop je tegen problemen van veroudering aan (bepaalde plugins werken niet meer, andere vage problemen) dan zal je moeten overstappen en een ander image installeren.

 

En vwb de beste Image ? Dat is persoonlijk. Hydra werkte voor mij ook prima, maar ben recentelijk overgestapt naar Gemini 2.20 en die werkt vooralsnog zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hydra (phoenix), ronaldd, SF-team, Doppie, trilenium en Gemini geprobeerd.

Mijn ervanringe met Gemini is het beste (die heb ik dus uiteindelijk ook maar in flash gezet).

De rest waren niet stabiel genoeg (op hydra na) of liepen ver achter met updates.

 

Met gemini heb ik nog geen vastlopers gehad (ik neem aan dat als jij over vastlopers praat je dan de cam of enigma bedoelt en niet het OS).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb juist heel veel problemen met gemini 2.2 gehad, loopt om de haverklap vast en als ik een addon probeerde te starten dan resette de box zichzelf. dus ben maar snel weer terug gegaan naar hydra, die loopt bij mij heerlijk stabiel en is ook altijd goed up to date

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...